5 października 2013

Lody miętowe: Revlon, Mint Gelato.


Musicie wiedzieć, że ten lakier pachnie i czuć go nawet dzień po aplikacji, co gorsza smakuje miętą, co odrobinę mnie przeraża (co on ma w składzie?!). Niestety sytuacja jest taka, że bardzo mi się podoba więc muszę zacisnąć zęby (nos?) i udawać, że nie czuję. Jeśli chodzi o ten nieszczęsny zapach - według mnie nad płytką unosi się coś na kształt czekoladki miętowej, ale uwierzcie mi nie jest to wersja super apetyczna. I szczerze? Nie jestem w stanie zrozumieć w jakim celu producenci raczą nas pachnącymi lakierami do paznokci - nie może zostać po staremu?



Ponarzekałam na bonus w postaci zapachu więc teraz pozachwycam się całą resztą. Począwszy od konsystencji, która jest rzadka, ale piekielnie dobrze się aplikuje i nie wydostaje się poza skórki poprzez fajny, cienki i precyzyjny pędzelek, a kończąc na szybkości wysychania. Na płytce mam trzy warstwy, dwie jednak w zupełności wystarczą - manicure będzie wtedy odrobinę jaśniejszy.




I kolor! Przepiękny! Wpadłam w zachwyt i nie mogę się napatrzeć, żałuję oczywiście, że tak późno go odkryłam. Jest w nim wszystko, co lubię (ok, nie ma tony brokatu, ale czasami mogę zrobić sobie przerwę) i czuję się w nim świetnie. Dwie warstwy będą bardziej pastelowe, trzy całkowicie kryją płytkę i nadają zdecydowany kolor. Jestem absolutnie na tak!
Lody miętowe: Revlon, Mint Gelato.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. miętowe pastelove ! :) pięknie się prezentuje na twoich pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda :) Kolor jakby trochę zmrożony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny fajny :> Też średnio lubię zapachowe, z reguły mnie męczą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm...no właśnie , ja ubolewam nad tym ,że lakier nie kryje tak mocno za pierwszym razem - to u mnie priorytetowa sprawa ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pastel, ale lodów miętowych nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to on podchodzi trochę pod turkus, ale jest naprawdę przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor śliczny, ale większe wrażenie na mnie robi info, że testowałaś smak lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjnie pomalowane paznokcie, kolor piękny! Lakiery Revlona lubię, zapachowe mam dwa i o dziwo ładnie pachną, za to w aplikacji są upiorne, więc już lepsza Twoja wersja :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor !
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mieta na paznokciach dla mnie zawsze na tak :) i tez nie rozumiem potrzeby tworzenia niby zapachowych lakierow

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor mój ulubiony na teraz! Też miałam z tej serii tylko brokatowy miętowy...na paznokciach wygląda okropnie..Z kolei zapach mi odpowiadał :)

    Zapraszam serdecznie na rozdanie:
    http://emasplace.blogspot.com/2013/09/rozdanie-niespodzianki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobny odcień lakieru ;> mięta chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście kolorek jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...