26 października 2013

Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II.


Advanced Night Repair to zdecydowanie sztandarowy produkt marki Estee Lauder, na pewno zna go większość z Was, a jeżeli jesteście za młode na jego stosowanie - jestem pewna, że o nim słyszałyście! Całkiem niedawno EL postanowiło zrobić nam niespodziankę i stworzyć Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II - przełomowe serum wspomagające naturalny, nocny proces oczyszczania komórek skóry – niezbędny do przywrócenia jej młodego wyglądu. Produkt posiada ponad 25 patentów na całym świecie, EL przeprowadziło także badania nad snem - były niezależne i dowiodły, że że brak snu może potęgować widoczność oznak starzenia się skóry. Tak więc dziewczyny - czas przestać zarywać noce!


Jakie są obietnice producenta? Nowy Advanced Night Repair zmniejsza widoczność oznak starzenia się skóry (udowodniona skuteczność przy wszystkich typach karnacji), dodatkowo zmniejsza widoczność linii i zmarszczek, sprawia iż skóra wydaje się bardziej gładka, lepiej nawilżona, a twarz wygląda zdecydowanie młodziej. Serum stosowałam w trakcie wieczornej pielęgnacji, wklepywałam w całą twarz, a następnie używałam kremu nawilżającego. Wygodna buteleczka z pipetą pozwala na wykorzystanie specyfiku do ostatniej kropli, dozuje dokładnie tyle, ile potrzebujecie. ANR przeznaczone jest dla kobiet w każdym wieku - czterdziestolatki zauważą nawilżenie i wygładzenie zmarszczek, a młodsze (ja, ja, ja!) nawilżenie, ukojenie, promienność i przede wszystkim zainwestują w wygląd swojej skóry na przyszłość. Koszt buteleczek to 30 ml/250 zł lub 50 ml/345 zł, jednak dzięki ogromnej wydajności wystarcza na dość długo (w perfumeriach jest już od września). Moja pielęgnacja od jakiegoś czasu wyglądała następująco: rano serum Idealia Life Serum (Vichy) + krem, wieczorem ANR + krem - kombinacja doskonała i bardzo dobrze radząca sobie z moją skórą.


Jakie zadanie ma pełnić Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II? Serum spowalnia przedwczesny proces starzenia się skóry, znacząco hamuje powstawanie linii i zmarszczek, nadaje skórze promienny wygląd i zmniejsza widoczność przebarwień. Badania wykazały, że już po czterech tygodniach 83% kobiet odczuło, że ich skóra jest bardziej wypoczęta oraz wygląda zdrowiej i bardziej świeżo. Zdecydowanie podpisuję się pod wynikami badań - moje odczucia są podobne.

Używacie serum do twarzy codziennie? Jakie są Wasze ulubione?
Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Mam 27 lat, myślisz że to dobry wiek by używać to serum? czy lepiej jakieś inne? Dzięki Olak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olak myślę, że możesz już zacząć - tak naprawdę będzie działało na przyszłość. Spróbuj na początek mniejszej pojemności np 30 ml.

      Usuń
    2. dziękuję za info :) myślę że spóbuję, pozdrawiam, O.

      Usuń
  2. Ah, i stosuj tylko na noc - wystarczy na długo, a skóra będzie dobrze nawilżona i zabezpieczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam :) miałam poprzednią wersję i mi dobrze slużyla, ta jest doskonalsza:) ja stosuję raz albo dwa razy dziennie , czsami zamieniam z innym serum:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ogromna nadzieje, ze znajde to serum pod choinka :) Czaje sie na nie od jakiegos juz czasu.

    Pozdrawiam
    Lenka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupie. Masz porównanie do jedynki, jeśli chodzi o działanie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie to serum bardzo, chyba że polecasz jakieś inne lepsze?

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je przetestować i że podziała na moje pierwsze zmarszczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez testuje to serum od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolona. Zastanawiam sie tylko czy smarowac nim okolice oczu? Bo wiem, ze jest tez osobne serum/krem z tej serii wlasnie przeznaczony pod oczy. Ale troche szkoda mi wydawac pieniadze, jezeli jest to to samo. A wy jak robicie i polecacie dziewczyny?

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam go!! a kremem pod czy z tej serii wyleczylam sobie oko :) kocham ta serie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...