7 października 2013

CHANEL: kolekcja wiosna/lato 2014.


Karl Lagerfeld zaprezentował swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2014 w Grand Palais w Paryżu. Pokaz odbywał się na sali przypominającej galerię, przestrzeń wypełniono eksponatami związanymi z legendą Chanel - flakonem perfum z marmuru, instalacją z pikowanych torebek, robotem wypełnionym Chanel N°5. Makijaże modelek? Jak zwykle nietuzinkowe i fenomenalne!




Absolutnie przepiękne i multikolorowe makijaże z wybiegu Chanel bardzo, bardzo przypadły mi do gustu! Szczerze mówiąc gdyby ktoś zapytał mnie, które make upy Chanel najbardziej mi się podobają - nie byłabym w stanie wybrać. Każdy ma w sobie coś niespotykanego i zadziornego, wyjątkowego - w nadchodzącym, wiosenno - letnim sezonie tym czymś będą kolory.



Na usta ciśnie się stwierdzenie - "pawie oko", ale mam wrażenie, że obraziłabym nieodwracalnie twórców makijaży - zacznę więc inaczej: paleta malarska, pozorna nieregularność, głębia koloru kontrastuje z satynową, idealną cerą i naturalnymi ustami (które niewątpliwie są przepiękne!). I włosy! Miałam takie kiedyś wiecie (zobaczcie tutaj i tutaj )? I zatęskniłam!


Co myślicie o makijażu Chanel wykreowanym z okazji pokazu? Podoba Wam się równie bardzo jak mi?
CHANEL: kolekcja wiosna/lato 2014.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. Od razu na makijaż zwróciłam uwagę, szalony i kolorowy, ciekawe pewnie musi wyglądać również z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci ładnie w takich włoskach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej niz makijaże podobają mi sie ....ciuszki - banalne , no ,ale cóż zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie często widzi się tak ładne i kolorowe makijaże na pokazach, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! Pokuszę się na odwzorowanie-mocna inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne są i te blond włosy :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...