1 października 2013



Czekam na jesień. Tak, wiem, że powinnam raczej cieszyć się ostatnimi promykami słońca i ostatnimi minutami w szortach i klapkach... Niestety, widząc coraz więcej spadających liści i odczuwając wieczorne chłody, nie mogę inaczej. Zaczynam wygrzebywać z czeluści szafy miękkie, puszyste szale. Kupuję wrzosy i lawendę, przesadzam i wbrew przesądom trzymam w domu. Zaopatruję się w pachnące świece/woski, które stworzą piękny nastrój w chłodne popołudnia i wieczory. I wyostrzam swój wzrok na beże, szarości, ciemne fiolety, zgniłe zielenie i pomarańcze.
   Następny krok to juz zakopiańskie skarpety i ciepła herbata z cytryną, którą ochoczo zastępuję grzanym winem lub piwem, mogłabym wypijać je w ilościach niesprzyjających mojej wątrobie. Ile korzyści z jesieni! Nawet w kwestii pielęgnacji okazuje się fajniejsza, niż inne pory roku - otulające kremy do twarzy i ciepłe zapachy chronią przed pierwszym chłodem i doskonale czują się w towarzystwie mojego szalika. Nawet masła do ciała są jesienią bogatsze, i pęcznieją od aromatów czekolady, wanilii i innych słodkich nut. Wszystkiego jesienią jest więcej - zwłaszcza aromatów! Przekonałam Was? Wyobrażacie sobie te długie wieczory pod kocem, przed laptopem, z winem i pachnącymi świecami? Chcę jesieni… ale takiej z odrobiną słońca.

- Agata Herbut



AMNMAG 09/13.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. przez Ciebie mam już przygotowaną listę z woskami Yankee Candle..tylko zamówić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, jakie zapachy? Ja lubie sporo, ale np. sa takie od ktorych mnie odrzuca :(
      ostatnio chyba w ogole przesadzalam z iloscia palenia bo nic nie czuje:)

      Usuń
    2. więc tak...November Rain, Soft blanket, Clean cotton, Vanilla satin i Home sweet home.Już taka pora,że w sumie zawsze coś tam się u mnie pali i pachnie ale przez Ciebie spróbuje woski;)chcę też je pomieszać i zobaczyć co z tego wyjdzie..już przebieram nóżkami w miejscu;)

      Usuń
  2. grzane winko omnomnom! :))) i jaka piękność na okładce :D pozdrawia(My) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie już od tygodnia zakopiańskie skarpety:D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja muszę wyjąć moje EMUsiaste japonersy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko pamiętam je ze zdjęć :) ja swoje emu niebawem też odkopię !!!

      Usuń
    2. co mi tu matkujesz? :P pożałujesz, że takich nie masz :P

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. kochana ja mialam na mysli wiesz taka ciepla jesien, co to mozna jeszcze chodzic w rozpietym swetrze albo bluzie oraz baletkach. :(

      Usuń
  6. Agatko,zamówiłam te sama bluzę Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooolę lato, starość zamierzam spędzić w ciepłych krajach, zimę będę odwiedzać raz na parę lat pokazując wnukom - patrzcie, tak wygląda śnieg! Ale lubię Twoje wstępniaki, są takie ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak samo widzę i czuję jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękność na okładce, profesjonalny wstępniak... Zamawiam prenumeratę! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...