2 września 2013

Sally Hansen Fuzzy Coat Tweedy.

Fuzzy Coat czyli najnowszy wynalazek Sally Hansen już mogłyście u mnie zobaczyć, wersję w morskich kolorach pokazywałam całkiem niedawno tutaj. Dzisiaj skupimy się na Tweedy czyli na czarno - białym lub biało - czarnym topie, który postanowiłam nałożyć na przedwczorajszego kremowego nudziaka tej samej marki.


Prawa dłoń została potraktowana tylko jedną warstwą patyczków, lewa natomiast przyjęła ich aż pięć. Chciałam doprowadzić do całkowitego przykrycia płytki specyfikiem SH - niestety chyba to zadanie byłoby łatwiejsze gdybym jako lakier bazowy zastosowała białą emalię. Pięć warstw to okropnie dużo i zastygnięcie całej konstrukcji zajmuje wieki, a tak naprawdę zdecydowanie bardziej podoba mi się ręka tylko z jedną warstwą. Wygląda troszkę jak posypka cukiernicza, czekoladowe patyczki.



Szczerze mówiąc - nie czuję się zbyt dobrze w tej odsłonie Fuzzy Coat, zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja morska i także przy zastosowaniu jednej, maksymalnie dwóch warstw. A co Wy o niej myślicie?
Sally Hansen Fuzzy Coat Tweedy.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Kolejna posypka do ciasta :D świetnie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie,mam podobny z Golden Rose,bardzo mi się podoba,ale zmywanie to udręka!;/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak on mnie kusi, kusi i kusi ...

    OdpowiedzUsuń
  4. one są fajne na czymś, solo to taki glut zawsze sięrobi (aczkolwiek niektóre GR dobrze kryją)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda słodko, ale co za duzo to niezdrowo ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że fajnie by wyglądał gdyby dodać jakiś kolor bazowy. Mam go, będę się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lakierek ;)
    mam podobny tylko kolorowy ;) ładnie wygląda na jakimś delikatnym kolorku

    zapraszam do siebie
    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się one, ale nadal nie wiem, czy sobie kupić, czy nie. Za rzadko takich lakierów używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się przekonać i do takiego wykończenia i do piasków.

    OdpowiedzUsuń
  10. w buteleczce te lakiery wyglądają bardzo ładnie, ale na paznokciu tracą urok

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podoba, ale cena mnie nieco odstrasza. :P Wiem, że to nie jakieś kokosy, ale mimo wszystko - już i tak wydaje za dużo na kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jakby bazą był jakiś kolor, wtedy efekt byłby lepszy:) Faktycznie, przypomina posypkę cukierniczą:) mniam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok, ok sprobuje jeszcze na jakis kolor - przekonalyscie mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na inny kolor tak, ale solo nie za bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny. Uwielbiam takie kompozycje :) Obserwuje i zapraszam do mnie :*

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi te "piórka" się nie podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...