13 września 2013

Pani Jesień.

Budzisz się rano, musisz wyjść z domu, wyglądasz za okno i nie masz najmniejszej ochoty przetrząsać mieszkania w poszukiwaiu kaloszy i parasolki, ani tym bardziej ubierać się na cebulkę. Przydałby się jeszcze prysznic, kawa i jakiś makijaż. Jaki? Jesienny, oczywiście! Ja wyciągam brązy, złoto, jasny róż do policzków, jedynie usta mogą być nasycone, a najlepiej w kolorze ciemnej maliny. Włosów nawet nie ruszam bo po co psuć sobie humor? Niech wyglądają tak jak przez ostatnie piętnaście lat...


Jestem bardzo ciekawa czy w związku ze zmianą pór roku także zmieniacie zawartość swojej kosmetyczki? U Was też królują nieco przygaszone kolory, jesienne, a te mega kolorowe czekają na swoją kolej do wiosny? A paznokcie? Na przekór pogodzie, mega seksualnie czerwone!



Na ustach mam Sisley Phyto Lip Gloss w odcieniu Pink, oczy Phyto Ombre Glow, Amber (na sucho), policzki ubrałam w paletę L’Orchidee Rose Palette również Sisley. Zdjęcia jesiennej kolekcji marki możecie zobaczyć tutaj.
Pani Jesień.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Wyglądasz przepięknie, Agatko! Pozdrawiam z Wrocławia. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, bardzo bardzo bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To co masz na poliku jest absolutnie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie jesienią królują brązy, przygaszone fiolety i delikatne beże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) U mnie spore zmiany w wyglądzie wraz z nadejściem jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym sezonie jakoś skłaniam się w stronę czerwieni, fioletów i fuksji...wiadomo, żeby nie było za nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tej szmince :) Też lubię takie kolory. Jesienią szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kolor szminki ! Ślicznie wyglądasz.

    Pozdrawiam
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochana zapraszam do siebie:
    http://zdrowieoraznatura.blogspot.com/
    Zachęcam do zostania moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! A szminka ma cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny delikatny makijaz <3
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak zmieniam, usta mocniej podkreślam (Twoje bardzo są dla mnie na tak!), oczy zostawiam w max. 2 kolorach. Na włosy nie zwracam uwagi, bo i tak je wiatr czochra i pusza sie od tej zdradliwej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatny makijaż :) Też zmieniam kolory, a także lakiery na bardziej szare i smutne, jak to z pogodą bywa tak i z kobietami :) Chodź czasem warto zaszaleć i poprawić sobie humor kolorowym makijażem

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ustka:) lakier też mi się widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajną masz fryzurkę :) makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...