7 września 2013

O wiosennych trendach, które doskonale sprawdzą się jesienią.

Tak, tak wiem, że jeszcze nie ma jesieni i pokazywanie trendów wiosennych (Fashion Week w Nowym Yorku) to jakaś abstrakcja - nic jednak na to nie poradzę, gdyż wiosna 2014 już króluje w sieci. Zdjęcia te mogą natomiast okazać się jesienną inspiracją albo zimową, jak wolicie. Tak naprawdę to limonkowy makijaż może przepięknie wyglądać w zimowej scenerii, misternie ułożone włosy nie mam niestety pojęcia jak samej upiąć (tak, miałam w szkole podstawy fryzjerstwa, ale mam do tego dwie lewe ręce), ale wyglądają ciekawie i nietuzinkowo.





I mikro kwiatki we włosach! Zdecydowanie mi się podobają i sama chętnie poszukam podobnych w pasmanteriach. Ostatnie zdjęcia to asymetryczne kucyki i niemalże neonowe usta, które późną wiosną/wczesną jesienią będę przepięknie wyglądać w ciepłym świetle. I po co czekać do wiosny?

photo: haarpers baazar
O wiosennych trendach, które doskonale sprawdzą się jesienią.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. mi tam się podobają tylko okulary rudej pani od kwiatków i szmina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ni także tylko okulary sie podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te wiosenne trendy dużo bardziej na jesień pasują :) mikrokwiatki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także - nie ma co czekać do wiosny!

      Usuń
  4. Heh, miałam to samo z zajęciami z fryzjerstwa... Marzą mi się upięcia ale maksimum moich umiejętności to czesanie włosów w trakcie suszenia i bałaganiarski kucyk na koniec dnia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno któryś z tych trendów wypróbuję na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to możemy sobie te dwie lewe ręce podać, bo ja do włosów ani zdolności ani cierpliwości ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikrokwiatki bardzo fajne! I te wyraziste pomadki na ustach, uwielbiam to :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...