20 września 2013

Na biało. Colour Alike, A - Typografia.


Po raz kolejny u mnie na biało, ale tym razem z marką, której nigdy wcześniej nie miałam okazji używać - Colour Alike. Polska firma, która wzbudza we mnie mega pozytywne emocje - podoba mi się u nich wszystko: od opakowań poprzez kolory, kończąc na nazwach. Ah, ceny także mi się podobają - niewątpliwie same plusy!



Mój biały przyjaciel oznaczony jest pierwszą literą alfabetu, pochodzi z kolekcji Typografia. Kosztuje 10,99 zł w sklepie internetowym marki, a producent pisze o nim: "Lakiery z serii typografia cechują się niepowtarzalnym połyskiem, oraz bardzo dobrą pigmentacją kolorów. Dobrze wyprofilowany pędzelek zapewnia dokładne i równomierne nałożenie lakieru. Typografia to sztuka użytkowa mająca na celu graficzną interpretację informacji, a więc jej ukształtowanie oraz układ. Językiem (zbiorem znaków) naszej firmy jest kolor. Poprzez jego kształtowanie i łączenie w kolekcje tworzymy naszą własną "kolorową" typografię."



Jaki jest lakier? Świetny, kryje już po dwóch warstwach - chociaż muszę przyznać, że jedna wygląda naprawdę ciekawie - jest mleczna i może stanowić dopełnienie do french manicure. Na moich paznokciach możecie zobaczyć A w całej okazałości, bez żadnych wspomagaczy typu top coat. Bardzo mi się podoba i rewelacyjnie prezentuje się na płytce - w zanadrzu mam jeszcze jeden odcień, który w swojej kolekcji mam dzięki super Gosi (Spooky Nails) - niebawem więc pokażę Wam coś niebieskiego. W kwestii trwałości - u mnie cztery długie dni bez top coata zatem wynik jest bardzo w porządku. Zauważcie, że lakier - mimo iż jest biały - nie imituje kredy czy korektora w efekcie końcowym, a często tak się właśnie zdarza w przypadku tego odcienia. Nie rozlewa się i nie smuży, to zdecydowanie najlepszy biały lakier do paznokci jaki miałam.
Na biało. Colour Alike, A - Typografia.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. bardzo bardzo ładny. może się na niego skusze bo ciągle szukam idealnego białego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten lakier <3
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski jest, a zauważyłaś że on ma taki minimalny pyłek? Dlatego tez nie jest płaski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolekcja naprawdę im się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery CA, polecam Biala Fabryke, jesli lubisz prawie biale odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za piękna i przyjemna biel! Ja jednak od bieli wolę mleczaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie tym razem nie korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam przekonana do bieli, ale ta jest wyjątkowo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli nie tylko ja kojarzę białe lakiery z korektorem... Ten na szczescie w ogóle go nie przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie, to samo chciałam powiedzieć! Większość wyglada jak korektor, a ten ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona no i jeszcze ta cena:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz piszę tak o lakierze, ale jest... cudny. I aż zachciało mi się go posiadać.
    Wypłata, wypłata...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie kryjący lakier :) Biel często lubi się maziać i nie wychodzi ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zazwyczaj unikam białego koloru na paznokciach,jak dla mnie jest zbyt ryzykowny:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...