4 września 2013

My week in photots - 57.

Wszystkie mamy na pewno przyznają mi rację, że pierwszy tydzień września jest jednym z najtrudniejszych - moja miłość podreptała do przedszkola. Oczywiście, że stresuję się bardziej niż ona i oczywiście miałam plany koczowania pod przedszkolem i w chwili kryzysu zabrania jej stamtąd, ale zostałam powstrzymana(na szczęście mieszkam tak blisko przedszkola, że jak nikt nie będzie widział to koczowanie wchodzi w grę). Co więcej się zdarzyło? Rozwijam się kulinarnie, nadal ćwiczę, miałam okazję być na warsztatach zapachowych, stłukłam palca u nogi, pierwszy raz wypeelingowałam się złotem, a Wy mogłyście zobaczyć rezultat mojej i Tomka pracy czyli magazyn AMN na okładce, którego znalazła się moja Olga.

A jak minął Wasz tydzień?







1. Pesto z pomidorków koktajlowych wg. mistrzyni wegetariańskiej kuchni Jadłonomii.
2. Moje szczęście.
3. Peeling ze złotem. Na bogato!
4. Moje pierwsze Yankee Candle.
5. Kontuzja.
6. Potrójne czekoladowe szczęście, warsztaty w Mon Credo.
7. Jesienny Chanel <3.
8. Sesja z całą familią.
9. Niedzielnie i nudno.
10. Pierwszy dzień, matka truchleje i nie może uwierzyć.
11. Moje ukochane.
12. Sesja z Sylwią!
My week in photots - 57.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Kochany przedszkolak <3 ale ten czas leeeeeeeeci!
    Pomysł z magazynem miszczowski :) Matka truchleje, ale się rozwija, widać to z każdym kolejnym postem, brawa się należą :)
    Buuuuziaki od nas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. na frytaski do tej pory mi ślinka cieknie:) lubię takie leniwe niedziele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaga tak dziarsko z tym plecaczkiem ...ech .. pierwsze koty za płoty Agatka. Teraz już z górki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mamy chyba mają tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dzielna młoda dama, a starsza jeszcze dzielniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę warsztatów! Zdjecie Jagi z plecakiem - przesłodkie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój też w przedszkolu. Juz 2 rok ale dzisiaj miał kryzys i płakał. Poczułam się jak za pierwszym razem :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...