8 września 2013

MAC Retro Matte w odcieniu Runway Hit.

Kto ma ochotę zobaczyć jedną z najładniejszych, dziennych szminek? Oto i ona... przedtem jednak chwila wprowadzenia - jedyna w swoim rodzaju tekstura pomadki Retro Matte w odcieniu Ruby Woo stała się hitem nie tylko na wybiegach modowych ale i poza nimi, zainspirowany jej oszałamiającą popularnością MAC unowocześnił ją i stworzył nowe odcienie. Nie pozostawiająca śladów, długotrwała formuła w nowej, szerokiej gamie żywych kolorów. Moja Runway Hit określana jest jako cielista, co napawa mnie zdziwieniem bo zwykle w tego typu odcieniach wyglądam dość obłąkańczo i przerażająco. W Runway Hit czuję się dobrze, nawet bardzo dobrze i w codziennym makijażu sprawdza się naprawdę świetnie!



W kolekcji Retro Matte dostępnych jest osiem kolorów pomadek (w tym fuksja, która także będzie moja!) oraz tyle samo pasujących konturówek.


Uwaga, uwaga pokażę ją także na ustach - weźcie jednak pod uwagę, że od kilku dni mam gorączkę, a moje węzły chłonne są wielkości piłi do koszykówki raczej więc zjawiskowo nie wyglądam. Myślę jednak, że jeśli lubicie takie nudowe odcienie, bez wahania możecie sięgnąć po Runway Hit - nawet w ciemno! W kwestii podkreślania suchości warg - suchych nie mam jednak moje usta posiadają strukturę, którą możecie zauważyć na zdjęciach.


Kolekcja dostępna we wrześniu 2013 we wszystkich salonach MAC, szminki kosztują 86 złotych, konturówki 84 złote.
MAC Retro Matte w odcieniu Runway Hit.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Fajnie wygląda:) Myslałam nad nimi:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale będzie najazd na MACa, już nie mogę się doczekać, moja lista zakupowa robi się coraz dłuższa. :)
    Agato, wąchałam Jose, wąchałam YSL... Nie wierzę. Są tak genialne (Jose trochę bardziej), że aż mi szczęka opadła, chyba wyglądałam dość komicznie w tej Sephorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesiennie i zimowo Jose pewnie lepiej wypada prawda? To taki otulacz z pazurem, ale nie ciagnacym sie za Toba tylko takim - jakby to nazwac - z charakterem. Ja go uwielbiam i cieszę się, że Tobie także się podoba ;***

      Usuń
    2. Oj ma charakterek, ma! Bardzo się cieszę, że go poznałam;-) zdrowiej! :-*

      Usuń
    3. Oj ma charakterek, ma! Bardzo się cieszę, że go poznałam;-) zdrowiej! :-*

      Usuń
  3. Piękny kolor, teraz zaczynam żałować, że jej nie kupiłam a w najbliższym czasie do Wawy/Krk się nie wybieram :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jakby co dawaj znać - chętnie pomogę z zakupem.

      Usuń
  4. kolor super!
    chociaż Tobie super pasuję też bardziej wyraziste kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i w takich wyrazistych lepiej się czuję, czasami jednak i taki naturalny kolor mam ochotę mieć na sobie:)

      Usuń
  5. Świetnie wygląda, mam ochotę ją sobie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie sie prezentuje. Chociaz mi jednak bardziej sie spodobaly czerwien i fuksja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie i naturalnie wygląda na ustach :) lubię takie kolory.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze Cię trzyma? ;/ kuruj się, 100 lat i zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie nie mój kolor, a Ciebie Kochana również wolę w czymś bardziej wyraźnym :)
    Ale taka nudziakowa szmina być musi i u mnie tyż jest :D
    Zdrowej :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wygląda;)
    ale za droga;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w niej:))
    Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna codzienna szminka!

    zycze zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...