24 września 2013

Jest i outfit - numer 1.

Miały być zdjęcia makijażu i mojej bluzy, a wyszło jak zawsze czyli: u nas w domu jak zdjęcia to tylko z Małą. Udało się zrobić mikro ilość, z założenia miały być surowe i proste. I tak właśnie jest.



Podkład, który mam na sobie to nowość marki Shiseido o której już niebawem Wam opowiem. Usta jesienne, czerwono - malinowe (moja miłość do lakierów, które przeznaczone są do ust wzmaga się...). Mam wrażenie, że właśnie jesienią najczęściej sięgam po mocniejsze kolory pomadek. Bez znaczenia bo dzisiaj rola główna przypadła mojej bluzie, którą zamówiłam ze sklepu Sheinside (jeszcze jest dostępna i kosztuje 25 dolarów) i oprócz tego, że jest mega ciepła to wygląda naprawdę fajnie. I tak, poskakałyśmy, potańczyłyśmy, misterna konstrukcja makijażowa moich ust legła w gruzach, a włosy rozwiał wiatr.



Nie powstrzymacie mnie - raz na jakiś czas zagoszczą tu moje outfity, ale spokojnie - będzie to raczej rzadziej niż częściej!:)
Jest i outfit - numer 1.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. propaganda kościelna za pomocą urody & witrażu ;)
    pieknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż za słodkość buziaków warto poświęcić misterną konstrukcje makijażową ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl. i zdjęcia. Masz mega jaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna troche etniczna bluza:) i Wy rozesmiane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie :) a zdjęcie na końcu z Małą - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na bluzę :) takiej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tworzycie świetny duet, zatem więcej takich outfitów poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba i stylizacja i pomysł bo nie kojarzy się z szafiarkami. buzia dla Jagi!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. szalenie podoba mi się ta bluza i wyszło z jajem ;) modelki z Was!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny outfit, oby więcej i częściej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się dziewczyny tylu komplementów, bo szafiarka to ze mnie marna bardzo!

    Dziękujęęęęęęęęęę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam :) poprosze częściej takie sesje :)

      Usuń
  12. Takie outfity to ja chcę i mogę oglądać w każdej ilości! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaale genialna bluza! W życiu nie widziałam niczego podobnego i w życiu nie wpadłabym na taki pomysł, ale w sumie... Skoro kościelne perfumy się przyjęły, to kościelne motywy na ubraniach też powinny.
    Zdjęcia - jak zawsze - urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ałtfit bardzo bardzo. Wstawiaj częściej!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...