18 września 2013

Essie Twin Sweater Set czyli krwista czerwień.

O tak, jest dość krwista i przyciągająca wzrok. Soczysta, napigmentowana, tworząca piękną taflę. Nie ma w sobie żadnych drobinek więc jest czerwienią w najczystszej postaci - oto Twin Sweater Set.


Lakier pochodzi z aktualnej, jesiennej kolekcji marki Essie, kilka dni temu pokazywałam Wam Cashmere Bathrobe , który także jest częścią kolekcji (śliczna, flanelowa szarość z drobinkami). Całą kolekcję możecie zobaczyć tutaj.


Niezwykle elegancka i seksowna - zgadzam się w stu procentach z opinią, że czerwone paznokcie są absolutnie pociągające i zmysłowe! Nie wiem tylko dlaczego ja tak rzadko korzystam z dobroci i działania tego koloru? Na zdjęciach możecie zobaczyć jak piękną, lśniącą taflę tworzy Twin Sweater Set - swoje paznokcie pomalowałam dwiema warstwami, wystarczą one do dokładnego i pełnego pokrycia płytki. Trwałość? U mnie cztery bardzo intensywne dni, bez żadnego top coata.



Jesienna kolekcja Essie jest dostępna w dwóch wariantach: wersji masowej (35 zł) oraz profesjonalnej, dostępnej tylko w salonach kosmetycznych (45 - 49 zł).
Essie Twin Sweater Set czyli krwista czerwień.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. To jest mój faworyt z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba chociaż czerwień zdecydowanie za rzadko gości na moich paznokciach.

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba - lubię czerwień na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. może być, pokazuj ten z drobinkami bordo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm na zbliżeniu podoba mi się dużo bardziej, niż na zdjęciach promocyjnych :) Trochę taki wiśniowy odcień czerwieni, apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez Ty mi generujesz potrzeby, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, aż chce się kupić :) Świetnie wygląda ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, klasyczny, nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skusiłaś...dzięki Tobie dzisiaj u mnie na paznokciach również króluje essiakowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny! kocham czerwienie na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo to chyba odcień, którego poszukuję, taka jesienna czerwień - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, jesienna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej,wygląda jakby cały czas był mokry :) jednak mam już tyle czerwonych lakierów,że raczej go sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancki, bardzo mój. Czerwien ponadczasowa. Tez go mam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...