12 września 2013

Essie, Cashmere Bathrobe - flanelowa szarość.


Idealnie pasuje do tego, co widzę za oknem. Z szafy spokojnie możemy już wyciągnąć długie swetry z powyciąganymi rękawami i szale - witamy panią jesień (mam nadzieję, że jeszcze wróci słońce jednak..)! Cashmere Bathrobe to jesienna kolekcja Essie, której zapowiedź pokazywałam Wam całkiem niedawno. Na zdjęciu reklamowym wygląda odrobinę inaczej niż w rzeczywistości, tak naprawdę jest ciemniejszy, bardziej intensywny. Fakt, że jest odrobinę głębszy niż na zdjęciach bardzo mi odpowiada, szczególnie jesienią, gdy zanurzamy się w burych kolorach (ja to uskuteczniam często).



Dość szeroki pędzelek sprawia, że aplikacja nie sprawia właściwie żadnego problemu, a dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia (wprawiona ręka poradzi sobie nawet z jedną warstwą, u mnie dwie to kwestia przyzwyczajenia). Cashmere Bathrobe jest naprawdę ciekawy, drobinki przepięknie odbijają światło i tworzą interesującą całość. Ciemny szary, momentami wpadający w grafit wydaje się być taflą. Jestem na tak i to nie tylko jesienią!



Jesienna kolekcja essie jest dostępna w dwóch wersjach: profesjonalnej (ok. 45 zł)i drogeryjnej (ok. 35 zł).
Essie, Cashmere Bathrobe - flanelowa szarość.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. mimo, że sama unikam tak ciemnych odcieni to ten naprawdę bardzo mi się podoba :) jednak wolę pazurki ożywić - choć takim akcentem poprawić sobie nastrój i nie popaść w jesienną deprechę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i taki bardzo Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie takie szarości niekoniecznie się sprawdzają :) Ale popatrzeć lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bede zwalczac szarówke za oknem turkusem i koralem na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek przyjemny ,ale po co smutać ?
    Lepiej jakiś energetyk zarzucić i słonka wyglądać .
    Wczoraj było u Was ,a dziś jest lato na południu .Piekne słonko i 23 stopnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie szarośći na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor,a drobinki dodają mu uroku i tajemniczości...jednak nie jestem pewna czy dobrze bym się z nim czuła...mimo to cieszy oczy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak będzie mój :) Nie może wyjść mi z głowy :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny, chyba jedyny z tej kolekcji, kóry mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor :) i śliczny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo jesienny ma co w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolor! u nas za oknem jeszcze słońce i jutro ma być 31 stopni (wcale mnie to nie cieszy), ale ja już twardo zaczęłam wyciągać ciemne lakiery i zaklinam jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. och jak ta nazwa mnie przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor super, mam nadzieje że taki sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, jesienny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czym się różni wersja pro od normalnej? dlaczego aż tak wielka różnica w cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. formuła inna i pędzelek bardziej precyzyjny. I część kolekcji w PL jest dostępna np tylko w salonach wlasnie.
      Dziękuję:*

      Usuń
  16. Lakier mnie urzekł, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...