5 września 2013

Dior Nuit 1947 (970) - jesienny must have!

Lakier, który wybrałam podczas zabiegu manicure, jest tak piękny, że muszę się z Wami nim podzielić. W buteleczce wygląda na niemalże czarny i uwierzcie mi nie jest nadzwyczajnie przyciągający. Magia dzieje się po aplikacji pierwszej warstwy, która wygląda jak wiśniowy sok (taki z dzieciństwa), druga warstwa tworzy ciemną, niemalże przejrzałą czereśnię z odrobiną czerni. W zależności od tego jak pada światło w Nuit możecie zobaczyć czerwień, brąz lub bordo, a nawet gorzką czekoladę.



Przyznaję, że niesamowicie mi się podoba, przepięknie lśni i wygląda zjawiskowo. I to jest jesienny znak, noszenie takich odcieni na paznokciach kojarzy mi się jednoznacznie - nadchodzi pora swetrów i rękawiczek oraz wtulania się w wielkie szale nasiąknięte naszymi ulubionymi perfumami. Nuit 1947 jest częścią kolekcji Rouge Dior, która niedawno pojawiła się w perfumeriach, zapowiedź całej kolekcji możecie zobaczyć u Justyny (Błahostki kosmetyczne). Przypadł Wam do gustu mój Nuit po którego mam wrażenie, że przejdę się jednak do perfumerii?
Dior Nuit 1947 (970) - jesienny must have!
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. mam podobny kolore w swoich zapasach i też na jesieńbardzo mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie takiego koloru szukam na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuhu, świetny klasyk, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, bardzo przypadł mi do gustu ten kolor. Widze tutaj bordo i... sama z chęcią widziałabym go u siebie na paznokciach. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, jesienny kolor :-) Na jesień mam brązy, szarości i takiej wisienki też muszę poszukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny na jesień! :) I nie tylko. Przepiękny kolor. Podobny kiedyś udało mi się trafić z... Wibo ;) Jednak miał tony bardziej wpadające w fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  7. To już jesień :) Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolor <3 mój must have!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam praktycznie ten sam kolor tylko że z avonu, za o wiele niższą cenę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gdzie tam Avon i Dior :D

      Piękny Agata !

      Usuń
    2. no wiadomo, ale studentka musi zadowolić się avonem :P

      Usuń
  10. Przepiękny kolor! Mam nawet podobny i też Diora hyhy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to jest kolekcja limitowana? Mam nadzieję, że nie, bo zakochałam się w tym kolorze i nie chciałabym rozpaczać, gdy skończy mi się buteleczka, a w perfumeriach go nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesienna, tegoroczna kolekcja, ale wydaje mi się, że wchodzi do stałej oferty.

      Usuń
  12. Ten lakier prędzej czy później trafi w moje ręce :)
    To już postanowione:)
    Zaczynam polować...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...