2 sierpnia 2013

Yves Saint Laurent, Arty po raz kolejny.

Pamiętacie paletkę Arty marki Yves Saint Laurent, którą pokazywałam Wam kilka dni temu? Obiecałam więcej zdjęć więc oto jestem - ja i moje oko!


City Drive to jesienna propozycja marki Yves Saint Laurent - kolekcja jest silna i wyrazista, bawi się kolorami czerpiąc inspiracje z energii miasta. Odważnie zmienia wizerunek w dzień i w nocy - delikatne kolory zmieniają się wieczorem w wyraziste, przyciągające. Paleta Arty zawiera cztery przepiękne kolory: limonkową zieleń, głęboki granat, szarość oraz srebro.


Ja wybrałam granat i srebro, zieleń musi jeszcze chwilę poczekać, a ja przekonać się do limonkowego odcienia. Cienie są dobrze napigmentowane, bardzo trwałe (wytrzymały cały dzień, a biorąc pod uwagę temperaturę na dworze wynik jest świetny). Dużą zaletą palety jest fakt iż tak naprawdę może sprawdzić się w przypadku makijażu dziennego i bardzo delikatnego podkreślenia oka (srebro) lub wieczorowego, gdzie możemy kolorystycznie wyżyć się i zaserwować look granatowy lub połączyć go z zielenią. Mam ochotę spróbować drugiej wersji kolorystycznej, która jest bardziej spokojna - w brązach czuję się naprawdę dobrze. Jeśli chodzi o tusz - moje rzęsy ubrane są w Diorshow Iconic Overcurl Mascara marki Dior w kolorze czanym.


Yves Saint Laurent, Arty po raz kolejny.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Dużo nie trzeba mówić, bo jest pięknie. A brwi rzeczywiście są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory, teraz tylko trzeba przekonać się do mocniejszego makijażu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują Ci niebieskości :) mi niestety nie.. dostałam kiedyś paletkę Chanel, właśnie z niebieskimi odcieniami, granatem. Ale z moimi szaro-zielonymi oczami to się gryzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory świetne :) Makijaż jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście Kochana piękna ta paletka:D , dzięki , że mi o niej przypomniałaś bo już bym leciała kupić Diorka, ten granat cudnie wygląda! poczekam aż się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna paleta kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na to czekałam :D Kolory piękne, intensywne :) Jestem ciekawa tej zieleni jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...