5 sierpnia 2013

Sunday Funday - koralowe szaleństwo od Essie.

Sunday Funday to piękny, delikatnie połyskujący lakier w jaskrawym odcieniu mandarynki i korala - intensywny, widoczny, a dzięki zlotym drobinkom (niemalże niewidocznym!) odbijający promienie słoneczne. O letniej kolekcji Essie pisałam kilka dni temu, wtedy pokazywałam limonkową zieleń i rozbielony błękit - dla przypomnienia zdjęcia znajdziecie tutaj.



Nosi się bardzo przyjemnie mimo, że wielką fanką korali nie jestem - bliższe mi są czerwienie, odcienie malin, rozbielone pomarańcze. Dzięki drobinkom zyskuje wielowymiarowość i to właśnie dzięki nim przypadł mi do gustu. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie szybkością schnięcia - kilkadziesiąt sekund i było po wszystkim! Dodatkowo pięknie lśni i tworzy taflę. Jestem na tak!


I najważniejsze - Sunday Funday potrzebuje dwóch warstw, aby w pełni pokryć płytkę i nie tworzyć prześwitów. W duecie ze złota biżuterią wygląda prześlicznie i bardzo letnio.
Sunday Funday - koralowe szaleństwo od Essie.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Śliczny jest. Mam nadzieję, że upoluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień jest przepiękny - mój bodaj najpiękniejszy koral. Mimo iż ja mam z nim aplikacyjne problemy, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie mój :) i ta nazwa przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten odcień w tym sezonie wakacyjnym
    nawet odruchowo wybieram ubrania w podobnym kolorku

    OdpowiedzUsuń
  5. jest bardzo ladny, ale tez baaardzo podobny do cute as a button. ja wymienilam sie na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Essiak ja jeszcze nie miałam kiedy swojego wymalować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek :D Masz rację - ze złotem wygląda super, zwłaszcza, gdy ktoś ma ładną opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lakier znakomicie sie prezentuje :))) Swietny masz ten blog. Mozna tu znalezc tyle fajnych rzeczy.. Chetnie dodam do obserwowanych :)) pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad nim ostatnio:) i juz wiem, że muszę go mieć :) bardzo mi się widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy te drobinki by mi odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już któryś raz widze na blogu ten kolorek i coraz bardziej zaczynam mieć na niego ochotę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...