21 sierpnia 2013

Rockateur Benefit - najnowszy róż do policzków!

Nadchodzi blask! Tak naprawdę w mojej kosmetyczce to zagościł już wieki temu i nigdy się nie ulotni. Każda kosmetyczna nowinka, która zawiera w sobie glow przyspiesza bicie mojego serca. Tak więc oto on! Najnowszy róż Benefit o nazwie Rockateur - absolutnie przepiękny, słodki i wyjątkowy. Ma w sobie wszystko czego potrzebuję czyli i róż i złotą poświatę. Za kilka dni obiecuję wrócić do Was ze zdjęciami Rockateur i makijażem, a teraz... tadam!


Rockateur Benefit - najnowszy róż do policzków!
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. wcale nie chciałam tu wchodzić i na potrzeć.
    nie chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny jest, mozesz pokazac zdjecie w siwtele dziennym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agato Ty to na prawdę masz nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuptam z niecierpliwością na swatche ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh właśnie się na niego czaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również się zachwyciłam :D już myślałam że mam już wszystkie róże jakich potrzebuję... ale teraz nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego, coś pięknego... Czy firma Benefit musi aż tak kusić? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie tego różu zdążyło przypaść mi do gustu. Lubię otaczać się pięknymi przedmiotami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czaję się na niego od kiedy Benefit na swoim fanpage zaczął wielkie odliczanie 4 tyg , 3 tyg, 2 tyd... i jest :) ale dziś jak byłam w Sephorze nie było jeszcze:( kiedy będzie na półkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za granicą już jest, a u nas od września :(

      Usuń
    2. to poczekam :D cóż innego począć:D

      Usuń
  12. ojej... jak ruze Benefitu mnie jakos az bardzo mocno nie ciagnely nigdy, tak te o zlotym wykonczeniu naprawde ulubiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. I się okaże, że to będzie jedyny róż BeneFita, który będę chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż ze złotymi drobinkami <3 mmm ;) Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I kill U! :)) zbankrutuję jesienią :)a do mnie właśnie leci rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie pokaż go na polikach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...