22 sierpnia 2013

Przyszło nowe - w lipcu i w sierpniu.


Kilka nowych gwiazdek znalazło swój nowy dom - w mojej kosmetyczne. Witam moich nowych przyjaciół gorąco i wylewnie i mam zamiar szybko się z nimi zaprzyjaźnić. Dwa Fuzzy Coaty marki Sally Hansen czyli patyczkowe, kolorowe topy w odcieniu morza oraz tweedu. Róż do policzków The Balm Fratboy to mój pierwszy raz z marką i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi, kusi mnie oczywiście jeszcze ich osławiony rozświetlacz. Paleta cieni do powiek Sephora w ślicznym opakowaniu imitującym portfel/kopertówkę (mają brokat!).



Odżywka Microcel2000 znowu pomaga ratować rozdwojone paznokcie, a złoty peeling od Collistar ma zadbać o moje ciało, nigdy wcześniej nie stosowałam tego produktu, a od wielu z Was słyszałam, że jest naprawdę wart uwagi. Dwa pędzelki Eco Tools zasilą moją kolekcję przyborów do makijażu - gąbeczka w takim wydaniu to dla mnie zupełna nowość.



Biały matujący puder sypki Inglot oraz zoom na lakierowe zdobycze Sally Hansen. Używałyście któregoś z pokazanych produktów? Co o nim sądzicie i co Wam przybyło nowego w wakacje?


Przyszło nowe - w lipcu i w sierpniu.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. Jej ale mi wpadły te lakiery w oko.
    Są ładniutkie :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Testowałam lakiery z Sally Hansen, fajny efekt dają.
    Pędzle EcoTools bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo intryguje mnie paleta sephory - czekam niecierpliwie na swatche.
    ciekawa jestem też Twojej opinii na temat tego peelingu Collistara - mnie on potwornie podrażnił ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tego Collistarka, ale musi troszkę poczekać na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zieloniutki top SH, ale ten tweedowy kusi na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak się u Ciebie będą sprawować lakiery Fuzzy Coat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego :) Ciekawa gąbeczka z ET, daj znać jak się sprawdza. Mi sporo przybyło tego lata, patrzą na mnie jak na wariatkę tyle tego mam ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam peeling z Collistar tylko w wersji bez złotka :) Musi jednak chwilę poczekać w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam ten jeden lakier zielonkowaty z 'robakami'
    na paznokciach wyglądał strasznie ;)
    ciekawa jestem czy Ci się efekt spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zdobycze. :) paletka wygląda świetnie, nie miałam nic z tych rzeczy. :)
    mi w te wakacje przyszło chyba najwięcej wód toaletowych/perfum, nigdy tyle na raz nie miałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gąbeczka Eco Tools mnie także kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzel z EcoTools to ten do pudru? Jeśli tak, to muszę napisać, że jest naprawdę fajny. Choć ja nieco bardziej wolę ten do różu. Poza tym odmiana szaty graficznej wyszła tym akcesoriom na dobre.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tych topów na pazurkach ;)
    czekam na recenzje różu i gąbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj The Balm Fratboy na polika..i pokaż;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Frat Boy kocham :)
    a jestem ogromnie ciekawa paletki sephory :) ładne blink blink :) poka słocze?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pędzle EcoTools, a paletka Sephory wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowe EcoToolsiaki :) fajne lakiery z SH

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo często natrafiam na błąd, jakim jest użycie słowa "osławiony" w znaczeniu "sławny, popularny, zachwalany", podczas gdy ten przymiotnik ma diametralnie inne znaczenie - "mający złą sławę"

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/os%C5%82awiony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi - przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nie spotkałam się ze słowem osławiony jako mającym złą sławę.
      Tak jak piszesz - zapewne przyjęło się używanie tego słowa w złym jego znaczeniu.

      Usuń
  19. jestem ciekawa tych lakierów z sh

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kosmetyki,ja również jestem ciekawa tych lakierów.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak ! Mary Lou jest super !
    Odkąd go mam, przestałam szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna jest ta paletka Sephory...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...