20 sierpnia 2013

PRO FINISH 117 Make Up For Ever - mój ulubiony podkład w kompakcie.


Czym jest Pro Finish? To najnowszy podkład w kompakcie marki Make Up For Ever, to nowa era wsród tego typu kosmetyków. Jest efektem sześcioletnich badań, siedemdziesięciu prób, stu testów - wszystko, aby osiągnąć doskonałość. Dany Sanz, twórczyni marki stworzyła kosmetyk, który możemy stosować zarówno na mokro jak i sucho dostosowując w ten sposób poziom krycia do różnych potrzeb skóry. 


Dzięki unikalnej konsystencji możemy stworzyć różne efekty wkończenia makijażu: kryjący, pół kryjący, transparentny, mat, półmat, efekt świetlistej skóry. Niewątpliwą zaletą jest jego absolutna lekkość - niezależnie od tego, której wersji krycia potrzebujesz i ile warstw kosmetyku nałożysz na cerze zawsze jest niewyczuwalny, jedwabisty. Po pierwszym użyciu Pro Finish miałam ochotę wciąż dotykać swojej buzi ponieważ była ekstremalnie gładka i atłasowa, przy czym nie odczuwałam ciężkości. Wydaje się być zwykłym pudrem w kamieniu, jednak w zetknięciu ze skórą doskonale ją matowi, kryje niedoskonałości (w przypadku stosowania na sucho gąbeczką - moja ulubiona wersja) i pozostawia ją w nienagannym stanie przez kilka godzin.


Sekretem podkłądu są jego składniki czyli pigmenty powleczone lecytyną rośliną (100% elastyczność produktu), 45 %* mniej Talku (w porównaniu z innymi produktami w kompakcie MUFE), aloes, polisacharydy, witaminy, i aminokwasy ‐ wspomagaja nawilżenie, działają łagodząco, a także kwas hialuronowy ‐ nawilża i zapobiega utracie wilgoci w skórze. Podkład nie zawiera parabenów, olejów mineralnych i zapachu. Odcień, który wybrałam to 117, miałam też okazję sprawdzić 140, który był stanowczo za ciemny. Na zdjęciach może wydawać się Wam bardzo biały, w rzeczywistości jest dość jasny jednak doskonale się dopasowuje i przy mojej karnacji wygląda naturalnie. Nie wysusza skóry, nie podkreśla skórek. Zdjęcie przedstawia jedną warstwę Pro Finish na mojej twarzy zaaplikowaną na sucho gąbeczką. Jest moc, prawda?



Możecie spróbować go zaaplikować na cztery sposoby: najintensywniejsze krycie uzyskacie gąbką na sucho, nieco mniejsze pędzlem na sucho, średnie gąbką na mokro i delikatne pędzlem na mokro. Jeśli potrzebujecie stworzyć super trwały makijaż, który wytrzyma długi czas - najlepszym wyjściem jest zaaplikowanie najpierw gąbką na mokro, a po chwili raz jeszcze gąbką, ale już na sucho. Cera wygląda nieskazitelnie przez naprawdę długi, długi czas.


Pro Finish kosztuje 169 zł, w wersji pro (bez lusterka) - 129 zł. Dostepne są także wkłady, do kupienia np. w salonie marki w Warszawie przy Mokotowskiej 58.
PRO FINISH 117 Make Up For Ever - mój ulubiony podkład w kompakcie.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Na lato podkład w kompakcie to idealna rzecz! i również taki posiadam lecz z szafy Sephorovskiej, nie jestem w pełni usatysfakcjonowania jego kryciem :( a jak jest z Tym cudeńkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest z nim bardzo dobrze ponieważ nie tworzy maski na twarzy, a kryje. Takie czary mary:)

      Usuń
  2. podkład jak podkład, kwitniesz Dziewucho! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNIE WYGLADASZ MUSZE GO MIEC

    OdpowiedzUsuń
  4. WITAM ! mam pytanie czy nadawal by się ten puder napodkład estee lauder na przymatowienie w ciągu dnia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak, ale za kilka dni jak wroce do Wwy moge sprobowac takiej kombinacji (mam dw w domu) i dam znać, w porzadku?

      Usuń
    2. o tak dziękuje :*

      Usuń
  5. ciekawe, czy na moją twarz też ta 117 byłaby ok, czy jednak coś trochę ciemniejszego. zachęciłaś mnie babo, a przecież mam naprawdę w porządku krem BB i to za kilkanaście złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z najgorszych pudrow jakie miałam w swojej kolekcji. Kolor po paru godzinach utlenia sie do takiego stopnia,ze trzeba było makijaż zmywac z twarzy. Niestety problem ten miało wiele moich klientek z tlusta cera. Kolejnym jego minusem to trwałość- 2/3 godziny i koniec. Znikal z czoła, brody i z nosa. Duo Mat był o wiele lepszy,ale go chyba wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj:( ja mam suchą/normalną skórę i sprawdza się bardzo dobrze. Może to kwestia właśnie stanu cery? xbebe u Ciebie tez sie tak zachowywal?

      Usuń
  7. jaki puder polecacie co cery mieszanej ? Angelika

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge odpowiedzieć, więc pisze nowy komentarz. Ja go pokazywalam na blogu w lutym chyba, kupiłam go razem z kremem bb z Dior,ale go oddałam spowrotem. Ultenial sie i zamienial w pomarańczowe szaleństwo juz po paru godzinach, a zaraz po tym zaczynał zanikać, scierac sie i poprawka makijażu murowana. Szkoda,ze wprowadzili taki bubelek zamiast duo mat,ktory spisywał sie całkiem dobrze ak na kalifornijskiej lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie wypróbować, kocham MUFE HD więc może i ten mi przypasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny kolor :) Chętnie bym go wypróbowała, ale na mojej skórze tego typu produkty wyglądają ciężkawo, co mi nie odpowiada :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena powalajaca z nóg, ale pózniej dokupujac same wkłady nie jest tak zle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby nie cena to ten produkt byłby już z pewnością mój;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny efekt, u mnie podobnie sprawdza się Shiseido w kompakcie, ale ten chętnie macnę w Sephorze jak dorwę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty moja kosmetyczna wyrocznio:) Bięgnę go szukać..

    Pozdrawiam
    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz bardziej mnie ciągnie do marki MUFE:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ulala ale ładnie, to zdecydowanie podkład podkreślający twoją urodę:>

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze wygląda!! Lubię kosmetyki tej marki <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...