27 sierpnia 2013

My week in photos - 56.

Cały tydzień myślałam o tym jak to będzie w przedszkolu, jak wygląda pierwszy dzień, jak będzie czułą się Jaga. Co prawda odbywamy teraz tylko dni adaptacyjne, ale jako wstęp do prawdziwego przedszkola też są dla mnie odrobinę stresujące. Poza tym byłam u rodziców przez chwilkę, nadal biegam i nawet troszkę ćwiczę. No i co, jesień idzie moje kochane!







1,2. Ukochane kwiaty, dodam jeszcze do nich lawendę.
3. Młoda.
4. Zaopatrzenie jesienne.
5. Praca czyli jednak coś robię!
6. Pkp Powiśle + frytki.
7. Like mother, like daughter.
8. Dzielnia.
9. Buntowniczka.
10. Tak, poległam i kupiłam.
11. Mówiłam, że jesień?
My week in photos - 56.
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. Jestem w Twoim wirtualnym świecie niezbyt długo, ale ten czas wystarczył, aby zorientować się, że jesteś bardzo ciekawą i "kolorową" osobą. Podoba mi się, że właściwie każdy post jest przepełniony Twoimi emocjami i sposobem bycia, który generalnie bardzo mi się podoba:) Z pewnością będę wciąż powracać do tego magicznego miejsca:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JaKasiaK bardzo, bardzo Ci dziękuję!:*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję Ana, portki kupilysmy sobie na wyprzedazy :)

      Usuń
  3. co to za herbatka? gdzie mozna taka dostac???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam będąc u rodzicow w mydlarni, na internecie takze sa dostpene:
      http://www.bankamydlana.pl/111-higher-living

      Usuń
    2. lub Pukka właśnie;
      http://www.bankamydlana.pl/109-pukka

      Usuń
  4. Ta Twoja Młoda zawsze mnie rozczula... Słodka buntowniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaga dobra stylóweczka jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, ona rzadko ma stylóweczke, częściej chodzi w tym, co pod reka;)

      Usuń
  6. t jesień przedwczesna to chore kasztanowce, ależ mi żal tych łysych drzew, z których nie spadną kasztany :(
    PS łączę się w przedszkolnym stresie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Olga a ja tego nie wiedzialam :(

      o tak, na razie mamy dni adaptacyjne, ale od poniedzialku prawdizwe zycie!

      Usuń
  7. a no idzie jesien, wieczory są strasznie zimne, nie da się wysiedzieć bez ciepłej bluzy i chustki :( no ale co zrobić, taka kolej rzeczy. Dzisiaj jechałam rano po 6 rowerkiem na stację i moje ręce były tak zmarznięte jak podczas zimy, marzyły mi się rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie modowe mrugnięcie okiem, kiedy mama i córcia mają takie same elementy garderoby:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:0
    no to ja mam pytanie ,gdzie można kupić taką REWELACYJNĄ koszulkę jaką ma Twoja Buntowniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te Twoje zdjęciowe posty, zawsze czytam je z uśmiechem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twojego bloga! :) W każdym poście widać, że wkładasz w niego swoje serce, i czas. Poza tym masz tak niespotykaną urodę, że aż z niecierpliwością wyczekuję postów z Twoimi zdjęciami. :) Od dłuższego czasu tutaj buszuję, i chyba coraz bardziej zaczynam się uzależniać... :)
    Pozdrawiam ciepło!
    W.W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WW przepięknie Ci dziękuję! To naprawdę jedna z najmilszych rzeczy jakie uslyszalam od dawna! :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...