20 sierpnia 2013

My week, in photos - 55.

Wiecie, że uwielbiam tworzyć serię My week? To najfajnieszy pamiętnik jaki miałam, mam zamiar wydrukować go niebawem i poobklejać ściany zdjęciami. Mój dom też uwielbiam. I ten warszawski i ten w którym mieszkają moi rodzice. Chyba zaczynam się starzeć bo cieszą mnie rzeczy na które nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi. Chwile, momenty, dom na wsi mojej cioci... - tak zdecydowanie się starzeję!






1. Kocham to miejsce.
2. Okoliczne ogrody.
3. Matka + impreza.
4. Noc spdających gwiazd w Centrum Nauk Kopernik.
5. <3.
6. Soap and Glory w Warszawie!
7. Jedno z lepszych zdjęć z imprezy.
8. WIejsko jest.
9. Trójca zamojska.
10. Kwa.
My week, in photos - 55.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Kocham to miejsce- piękna, klimatyczna fotka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie w Warszawie jest Soap&glory?? :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie wyhaczyłaś Soap&Glory? Ja kiedyś znalazłam w British Shopie na E. Plater:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba Ciebie widziałam kilka dni temu w Zamościu ale nie byłam pewna czy to Ty czy nie Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja to ja bylam! Trzeba bylo krzyknac :(((

      Usuń
    2. Następnym razem będę krzyczała :)

      Usuń
  5. 6 - myślałam ,że to Twoja półka kosmetyczna w łazience :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata , nie bluźnij !!
    Stara ..tiaaa..

    OdpowiedzUsuń
  7. dołączam się do pytań - gdzie jest Soap&Glory w Wwie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, w sklepie brytyjskim na Koszykowej, o tu ich adres:
      http://www.britishshop.pl/

      Usuń
  8. E tam, od razu starzeje się... Nic podobnego, po prostu jesteś szczęśliwa i widzisz wszystko w innym świetle :)
    Ot chociażby najlepsza fotka z imprezy :)))) Fajna? Fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wszystko jest w Warszawie...
    7 zdjęcie świetne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Matka - piękne foty, sama bym takimi poobklejała pokój <3

    genialne zdjęcie z imprezy - chcemy więcej!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, piękne zasłonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz ja mam podobnie, zaczynam doceniać uroki życia na wsi, wręcz sama chciałabym mieć własny domek z ogródkiem, aż mnie skręca jak o tym myślę. Niestety (choć dobre i to) mamy mieszkanie w wielkiej płycie. Od jakiegoś czasu obserwuję jednak u siebie syndrom wicia gniazda i chętnie skradłabym Twoje zasłony :) Zdjęcia, jak zawsze u Ciebie, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...