31 sierpnia 2013

Kulinarnie: Jogurtowe lody z malinami i borówkami.

Cała nasza trójka uwielbia lody, co jest dla mnie powodem do radości bo już nie jestem sama ze swoją miłością. Ostatnio przerzuciliśmy się zdecydowanie na mrożone jogurty z dodatkami, które są zdrowsze i naprawdę przepyszne. Dzisiaj rano okazało się, że mamy w lodówce wszystkie składniki potrzebne do zrobienia jogurtowej pyszności - wersja z malinami, borówkami i brązowym cukrem jest absolutnie przepyszna.



Składniki:
opakowanie malin (500 gr)
dwa pudełeczka borówek amerykańskich
cztery łyżki brązowego cukru
opakowanie jogurtu naturalnego (duże)
200 ml śmietanki


Umyte owoce wsypujemy do miski, dodajemy cukier, jogurt, śmietankę i dokładnie miksujemy na jednolitą masę. U nas część została przełożona do odowych pojemniczków, część w misce powędrowała do zamrażarki. Po kilku godzinach lody są gotowe do jedzenia i smakują świetnie, wykonanie jest bezproblemowe i proste więc póki jeszcze są świeże owoce dziewczyny spróbujcie koniecznie zrobić swoją wersję!


Kulinarnie: Jogurtowe lody z malinami i borówkami.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. O,super sprawa:) koniecznie wypróbuję,bo lody uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apropo malin, chciałam zaprosić Cię na moje małe rozdanie i pomoc w pewnym konkursie kulinarnym (z malinowymi muffinami) tylko do końca dzisiejszego dnia-bardzo mi zależy na głosie, jeśli jeszcze nie widziałaś tutaj link i szczegóły - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. często robię, ale jogurtowe ;) ahhh :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam! owoce, w szczegolnosci polaczenie malin i borówek, jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, mniam :) muszę zrobić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny przepis! :) Śliczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, nie wiedziałam, że takie jogurtowe lody tak łatwo się robi, zawsze sądziłam, że trzeba je co jakiś czas mieszać. Muszę wypróbować zrobić takie z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałe i apetyczne zdjęcia ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Toś mi narobiła ochoty:)A kto tam podjada na ostatnim zdjęciu?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to jestem chyba zbyt leniwa, wolę gotowce... no i poza tym ze zdrowymi lodami zawsze wygrywają Haagen Dazsy, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja HD uwielbiam, szczegolnie te z ciasteczkami aaaaa

      Usuń
  12. Super, ale ja też leniwa i wolę kupić gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają niesamowicie smacznie :) Uwielbiam takie łakocie.

    OdpowiedzUsuń
  14. obetnij dziecku paznokcie,albo chociaz brud wydłub

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic tak nie rozczula jak małe rączki zgarniające jagody ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...