24 sierpnia 2013

Kim są piękne kobiety?

Czy są kobiety które uważacie za piękne, atrakcyjne i niezależnie od tego jaka jest moda, jaki mają kolor włosów czy w jakim przedziale wagowym się znajdują nadal tak o nich myślicie? Nie mam tu na myśli pseudo seks - bomb, które istnieją gdzieś we wszechświecie przez chwilę, a później znikają i zostają zapomniane, a raczej kobiety, które mimo upływu lat nadal według Was są kwintesencją kobiecości lub wschodzące gwiazdy o których zaczyna być coraz głośniej?


Dla mnie przykładem piękna są na przykład Zooey Deschanel, Gwen Stefani (przy tych dwóch nazwiskach razem z Tomkiem jesteśmy jednogłośni), Natalie Portmann. Muszę przyznać, że długo zastanawiałam się nad tym kto dla mnie może być synonimem piękna i mam wrażenie, że zdecydowanie więcej pięknych kobiet spotykam jednak w życiu codziennym: na ulicy, lotnisku, w sklepie.



I oczywiście, muszę zapytać Was: jestem bardzo ciekawa kto dla Was jest pięknością? O kim mówicie w ten sposób?
Kim są piękne kobiety?
Czytaj dalej...

40 komentarzy:

  1. oj kocham Gwen :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Charlize Theron dla mnie najpiękniejsza. I Kate Winslet, która jest jak wino. Nie lubię jej z czasów Titanica, ale ta obecna jest nieziemska :)
    Do tego Rachel Weisz i klasyk- Monica Bellucci.
    Ogólnie jestem fanką tego klasycznego, posągowego piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Charlize jest przepiękna :) pod każdym względem!

      Gwen też uwielbiam, ale gdybym miała wybrać jedną, to byłaby to właśnie Charlize.

      Usuń
  3. Marilyn Monroe- ponadczasowa, nawet tyle lat po jej smierci wciaz jest inspiracja dla wspolczesnych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dla mnie ona jest takim przykładem wulgarnego pseudopiękna i jakiegoś takiego fejmu z przyzwyczajenia, a fu.

      Usuń
    2. bluźnisz Sabbatha :p
      Marylin była zajebista, tylko niestety w ch* nieszczęśliwa i samotna.

      Usuń
    3. no była pospolitą k***ą, dużo osób jest samotnych i nieszczęśliwych i nimi jakoś nie jest ;P To jak celebrowanie zajebistości ćpunów, a fe :P

      Usuń
  4. Dla mnie piekna i wspaniala jest Nigella Lawson. Za to co od niej bije nawet ze zdjec i ekranu - cieplo, seksapil, pozytywna energia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. No o Monica Bellucci :) eh...

      Usuń
  5. Mila Jovovich, a zaraz po niej Monica Bellucci. Pierwsza elektryzująca, magnetyzująca i szalenie pociągająca, druga posągowa, klasyczna piękność (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mila, zdecydowanie - właśnie za ten magnetyzm.

      Usuń
  6. Dla mnie pięknością jest Agata Herbut, ale nie mów jej bo się w sobie zamknie :P

    A z gwiazd Penelope Cruz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Penelope Cruz, po prostu uwielbiam jej urodę :)No do kompletu z Salmą Hayek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penelopa tak, Salma nie, nie i jeszcze raz nie:)

      Usuń
  8. Audrey Hepburn piękna,elegancka i z klasą natomiast 2 miejsce w moim rankingu zajmuje Brigitte Bardot

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Audrey Hepburn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie Gwen jest piekna. Ma cos takiego w twarzy co mi sie bardzo podoba. Cudowna jest. Nie podoba mi sie ani Portman, ani Kate Moss, ani Heidi Klum.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie Gwen od zawsze była ikoną stylu i ponadczasowego piękna. Uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ogromną fanką urody Rooney Mary - jest piękna, ale w subtelny i nieoczywisty sposób. Podobnie Bjork, Iekeliene Stange czy PJ Harvey. Poza tym zawsze urzekała mnie dziewczęcość i naturalność Jane Birkin. Jej córki zresztą też mnie zachwycają, szczególnie Charlotte. Ma tę niesamowitą zgoła właściwość, że raz wydaje się nieco myszowatą chłopczycą w conversach i bez grama makijażu, by za chwilą olśniewać w sukni Balenciagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o każdej z nich, ale masz rację - wszystkie są zjawiskowe.

      Usuń
  13. Zooey Deschanel jakoś tak nieprzyjemnie przypomina mi Katy Perry... Moim ideałem piękna jest Keira Knightley, mogę wpatrywać się w jej zdjęcia godzinami i podziwiać tę urodę. Serio. Nie bez wpływu pozostaje pewnie fakt, że moim zdaniem była genialną Kareniną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, no troszkę podobieństwa jest- na niektórych zdjęcia nawet można je pomylić:)

      Usuń
  14. Lubię aktorki odrobinę tajemnicze, bez dosłownej urody. Delikatne w wizerunku i odbiorze, a jednocześnie niesamowicie kobiece. Taka jest Natalie Portman, Amy Adams( "Oświadczyny po irlandzku", uwielbiam jej mimikę), Keira Knigtley, Rachel McAdams, Jenifer Connely( w "Domu z piasku i mgły" jest niesamowita). Lubię także Jeniffer Love Hewitt, Michelle Pieiffer i Danutę Stenkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dita von Teese <3 do tego Monica Belucci, Mila Kunis i Catherine Deneuve. Jak się zastanowię, to każda ma jakieś, powiedzmy, drobne mankamenty, ale łączy je jakiś taki blask w oku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama.
    Penélope Cruz!
    Kate Moss.

    OdpowiedzUsuń
  17. och, uwielbiam Gwen, poza tym Claudia Schiffer, , Mila Jovovich i Florence Welch.

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalie Portman ma w sobie coś dziewczęcego. :)
    Ja uwielbiam urodę Amandy Seyfried i takich piękności jak Charlize Theron (szczególnie w Śnieżce) czy Hallie Berry.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam Demi Moore i uważam ją za niezwykle sexy kobitkę; nie mogę też nie wspomnieć Kory...lubię takie sukowate wyglądy haha:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Angelina Jolie i January Jones. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdalena Cielecka, Helen Mirren i Tilda Swinton:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od kiedy pamiętam uwielbiałam Susan Sarandon, mimo, że wiele osób się ze mną nie zgodzi, uważam, że jest bardzo piękna i szalenie seksowna, a w młodości to hoho :) Polecam oglądnąć jej wcześniejsze filmy np Zagadkę Nieśmiertelności albo Rocky Horror Picture Show (cóz to był za film :P).

    OdpowiedzUsuń
  23. A dla mnie pięknością jest moja mama :) Ma 46 lat a każdego dnia podziwiam ją za to, że nie boi się nosić kolorowych ubrań gdy ja się ich boję i stawiam na bardzo stonowane, zawsze chodzi w spódnicach i szpilkach, nosi czerwoną szminkę jakby się urodziła w tym kolorze. Zazdroszczę jej rówież tego, że mimo większego ode mnie rozmiaru ubrań świetnie wygląda, a w oku ma błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie piękna jest Michelle Rodriguez.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...