16 sierpnia 2013

Fuzzy Coat Textured Nail Color Sally Hansen, Fuzz-Sea.


Fuzzy Coat Textured Nail Color marki Sally Hansen to kolekcja ośmiu lakierów, które właśnie pojawiły się w drogeriach. U mnie możecie zobaczyć Fuzz-Sea (500) czyli bezbarwny lakier z tysiącami malutkich paseczków w odcieniu żółci, turkusu i zieleni. Mimo, że nigdy nie porwały mnie efekty specjalne na paznokciach jak niegdyś sławne pękacze czy kawior bądź futro tak wynalazek Sally Hansen bardzo przypadł mi do gustu.


Na zdjęciach możecie zobaczyć Fuzzy Coat w duecie z białym lakierem (Douglas) - takie połączenie wydawało mi się dość ciekawe. Oczywiście nie będą to ostatnie eksperymenty - zamierzam bawić się i próbować również solo. Tak jak pisałam marka wypuściła aż osiem odcieni (nie wszystkie będą dostępne w Polsce) jeśli macie ochotę zobaczyć jak prezentuje się biało - czarny Fuzzy zapraszam na bloga mojej imienniczki Agaty, która wczoraj pokazała swoje paznokcie ubrane w Tweedy.


Mój manicure to dwie warstwy Fuzzy, tak naprawdę już jedna wygląda bardzo dobrze i ciekawie. Mam ochotę na inne kolory z kolekcji, szczególnie All Yarned Up (200) lub własnie biało czarny Tweedy. Podoba się Wam taki efekt na paznokciach?

Fuzzy Coat Textured Nail Color Sally Hansen, Fuzz-Sea.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. Pomimo tego, że najbardziej podoba mi się jeden lakier na paznokciach, to ten efekt wygląda naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W buteleczce wygląda niesamowicie, na paznokciu szczerze mówiąc niezbyt mi się podoba ;) Może to przez to, że zdjęcia z daleka zrobiłaś i nie widać dokładnie tego efektu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się bardzo podoba, wygląda jak posypka do ciasta :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt :) Rzeczywiście jak posypka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym go na grubo napaćkała :D moze wtedy by lepiej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy efekt ;) Bardzo wakacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama nie wiem, czy mi się ten efekt podoba, czy nie. Jakaś niezdecydowana jestem. Dlatego kręcę się koło tego typu lakierów, ale jeszcze żadnego nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To połączenie lakierow wyglada cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi sie bardzo podoba;) zastanawiam sie już długo nad jego kupnem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Testowałam je i mnie efekt się podoba jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Tweedy'ego wrzuciłam wczoraj u siebie :) też mi się zdaje, że całkiem kul są te fuzzy coaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten lakier jest przepiękny.
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem GR ma lepsze, zreszta pierwsi wypuscili hihi, ja mam tez Barry M ale do kitu:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym taki w tonacji fioletowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne paznokcie...

    http://tanie-nie-znaczy-zle.blogspot.com/ -Zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wygląda u Ciebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super! Pokusze się chętnie....jak już skończę kurację moich paznokci, na razie wszelkie lakiery są na cenzurowanym :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ten biały z Douglasa już mam teraz muszę mieść fuzzy sally ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy efekt :) Podoba mi się mieszanka tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie miałam kupić czarny, ale bardzo zastanawiam się nad wielokolorowym :) zaraz będą nowe kolekcje Essie - więc poczekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę Ci pożyczyć czarny na wypróbowanie?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...