22 sierpnia 2013

Co lubi moja skóra? Część 1: Estee Lauder Perfectly Clean Toning Lotion & Foam Clenaser.


Co lubi? Lubi być nawilżona, odprężona, rześka i wyglądająca na wypoczętą. Lubi, gdy jej właścicielka ma chwilę czasu by zadbać o nią solidnie. Moja skóra domaga się także codziennego demakijażu i jest to właściwie konieczność, sprawa kluczowa w mojej pielęgnacji. Wiem jak ważne jest pozbycie się resztek makijażu, zanieczyszczeń ze skóry i pozwolenie jej regenerować się podczas snu.


Perfectly Clean Multi-Action Foam Cleanser/Purifying Mask to odświeżająca pianka, która delikatnie, ale głęboko oczyszcza. Kremowa formuła szybko zmienia się w oczyszczającą piankę idealną dla wszystkich typów skóry, w tym dla suchej i wrażliwej także - muszę zaznaczyć, że cera po użyciu jest w bardzo dobrej kondycji i nie jest ściągnięta. Delikatnie usuwa makijaż i inne zanieczyszczenia, odblokowuje pory oraz daje efekt zdrowej, świeżej i promiennej skóry. Można jej używać na dwa sposoby: rano i wieczorem do codziennego oczyszczania twarzy lub dwa razy w tygodniu jako 3-minutową maseczkę oczyszczającą.


Perfectly Clean Multi-Action Toning Lotion/Refiner to tonik 2 w 1, który jednocześnie odżywia i złuszcza. Delikatna formuła pasuje idealnie do wszystkich typów skóry. Jako tonik odżywia i balansuje skórę,a jako produkt oczyszczający usuwa suche, matowe skórki. Rozświetla i wygładza skórę, dając jej zdrowy, świeży i promienny wygląd. Przeznaczony jest dla wszystkich cer, ja stosuję rano i wieczorem - chwilę po piance.


Obydwa kosmetyki są piekielnie wydajne, wystarczy ich naprawdę niewielka ilość, aby wykonać rytuał pielęgnacyjny. Jestem pewna, że wystarczą na conajmniej dwa - trzy miesiące, używam ich od około dwóch i zużyłam 2/3. Zauważyłam, że pozostawiają moją cerę w bardzo dobrej kondycji - nie przesuszają, nie ściągają, co w przypadku mojej suchej jest bardzo ważne. Perfectly Clean Multi-Action Foam Cleanser/Purifying Mask kosztuje 115 zł/150 ml natomiast Perfectly Clean Multi-Action Toning Lotion/Refiner - 125pln za 150ml.

Jutro postaram się pokazać Wam drugą część aktualnych ulubieńców mojej skóry!
Co lubi moja skóra? Część 1: Estee Lauder Perfectly Clean Toning Lotion & Foam Clenaser.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Na pewno warto kupić, tego toniku jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o kosmetykach EL, lecz ich cena jest zbyt wygórowana - ale wiem to wysokopółkowe kosmetyki i bardzo ceniona firma. Mam z EL tylko podkład double wear i używam na większe okazje by wystarczył na jak najdłużej he he, ale tak już mam jak sobie coś kupię drogiego to bardzo to szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno to są fajne kosmetyki. Ale ja od prawie roku zaufałam pielegancji Mary Kay. Jak dla mnie to oszczędność - bo w porównaniu do marek luksusowych MK ma dobra cene za rewelacyjna jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  4. suuper kosmetyki;)ale nie na moją kieszeń niestety;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie myjaki, mam swoich ulubieńców w innych firmach, ale ostatnio do zakupów dostałam próbeczkę foam i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam żadnego, aż dziw bo pielęgnację EL bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie "pianki w kremie",czyli foaming cleansers. Mam teraz taki, ale japońskiej firmy Kose. Stosuję go z taką "spieniaczką" :P, czyli tzw. foaming net. Polecam spróbować, dopiero wtedy można się przekonać, ile baardzo kremowej i sztywnej piany da się wydobyć z ilości wielkości ziarnka grochu :) Takie oczyszczanie jest bardzo przyjemne. Swoją foaming net znalazłam w Muji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfectly Clean uzywam od wielu lat. ostatnio EL wprowadzilo pewne zmiany w tej serii co widac na roznych blogach. Pojawily sie nowe kosmetyki w tej serii do roznych rodzajow cery. Kocham EL chociaz nie wszystko mi sie podoba. Ten krem pianka i tonik dziala zluszczajaco - dobrze,z e to tym piszesz - bo malo kto o tym wspomina.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielllllllbiam te pianke. pare tyg temu pani w sepohotze namowila mnie na ta nowa serie el. i jestem zachwycona!! poecam
    ;
    0

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...