25 lipca 2013

Tajemnicze khaki czyli Le Vernis Nail Colour Mysterious 601 od Chanel.

Jesienny makijaż marki Chanel to gra pomiędzy złamaną zielenią khaki, a słodyczą i elegancją koralowych odcieni. Superstition de Chanel jest grą o piękny wygląd, Gabrielle Chanel wierzyła w szczęście, a jej prywatny świat wypełniony był talizmanami, które miały je przynosić. Apartament Mademoiselle w Paryżu udekorowany został wykonanymi z brązu i alabastru statuetkami lwów, snopami kłosów pszenicy, a liczbę 5 ukryto w kryształowym żyrandolu. Z nutką przewrotności, talizmany Gabrielle wkradają się do kolekcji marki Chanel, są obecne w biżuterii, haftach, zdobią guziki.



Na wskroś elegancka, kolekcja makijażu bawi się kolorami, łączy nasycone nuty brązu, beżową szarość oraz khaki z magicznym wymiarem złocistego beżu, intensywnego różu lub paletą bordo, w radosnej zapowiedzi piękna. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam Mysterious - lakier do paznokci, który jest połączeniem najmodniejszego khaki z nutą antracytu.


Na zdjęciach możecie zauważyć, że w zależności od światła Mysterious czasami wydaje się być czernią, a czasem głębokim khaki. Jak czuję się w takim odcieniu? Bardzo elegancko! Aplikacja nie stanowi żadnego problemu, emalia wytrzymuje na mojej płytce kilka dni, absolutnie pięknie błyszczy i wydaje się być taflą.


Co sądzicie o najmodniejszym kolorze tej jesieni? Lubicie odcień khaki w lakierach, makiajżu, ubraniach?
Tajemnicze khaki czyli Le Vernis Nail Colour Mysterious 601 od Chanel.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Pięknie wygląda na paznokciach. :) Osobiście wolę pastelowe kolory na paznokciach ale ten mi się też podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docia ja ciemnych uzywam duzo rzadziej niz jasnych lub kolorowych, ale czasmai nadchodzi dzien w ktorym tylko i wylacznie ciemne moge nosic:)

      Usuń
  2. Ten kolor do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze lepiej czujesz sie w jasniejszych?

      Usuń
  3. dla mnie chyba ciut za ciemny.. mam Vertigo i mi starczy :) tym bardziej, że one dość podobne się wydają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nieszczególnie podoba mi się ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zbyt ciemny na lato :) taki mroczny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujacy, bo on wlasciwie jest na pograniczu z ciemnym brazem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli istnieje jakiś kolor którego wybitnie nie lubię to jest to właśnie khaki :D nie ważne czy na paznokciach, czy w ubraniach :) ale ślicznie błyszczy ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś takie kolory i w ciuszkach i w dodatkach mnie kręciły ale dziś zdecydowanie wolę coś weselszego, oczywiście najchętniej róż :) u Ciebie mi się podoba ten lakier choć sama nie kupiłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten kolor bardzo - zwłaszcza to,że w świetle wydaje się czarny :D Wygląda to bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy jest, choć dla mnie mógłby dosłownie odrobinę bardziej wpadać w zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś był czas,że moim kolorem był właśnie CZARNY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie troszkę za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny czarnulek od Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam khaki, oliwki i inne zgnitki :) vampy też, choć jak tak patrzę na te zdjęcia to wolałabym aby był ciut jaśniejszy. Ale i taki bym ponosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię takie brudne kolory, a najlepiej jak zmieniają odcień w zależności od światła :) W lecie jakoś nie chce mi się ich używać, ale w zimniejsze miesiące jak najbardziej. Jeśli chodzi o Chanel to przypuszczam, że cena by mnie odstraszyła więc wolę znaleźć tańszy odpowiednik.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...