31 lipca 2013

Summer 2013 - letnia kolekcja lakierów Essie.


Letnia kolekcja Naughty Nautical skierowana jest do kobiet o słonecznym nastawieniu – mówi Essie Weingarten, założycielka marki i jej dyrektor kreatywna. – Zainspirowana jest przewiewnymi, szyfonowymi szalami i kaszmirowymi pastelowymi sukienkami, w sam raz na wieczór na plaży. Te sześć odcieni to doskonały dodatek na każdy wyjazd. Tworząc wakacyjną kolekcję, Weingarten bazowała na swojej pasji podróżowania. – Nic tak nie uspokaja jak rejs do raju; to niesamowity relaks dla ciała, umysłu i duszy. Kolory kolekcji stworzono tak, by wzmagały uczucie odprężenia. Niezależnie od tego, czy faktycznie ruszasz w rejs, czy zajmujesz się codziennymi sprawami, manicure w rajskich barwach Essie to doskonały dodatek na wakacyjne miesiące – po prostu rzuć kotwicę w pięknym miejscu i zanurz się w letniej atmosferze.



naughty nautical - żegluj po seksownych oceanach i ustal kurs na miłosną przygodę z tym połyskującym, niebieskozielonym morskim lakierem.
the more the merrier - wytworny jacht to świetne miejsce na imprezę na wodzie i tę soczystą limonkową zieleń. Luksus lubi towarzystwo!
sunday funday- z tym pięknym, delikatnie połyskującym lakierem w jaskrawym odcieniu mandarynki i korala każdy dzień to luksusowy rejs.
full steam ahead - stań za sterem i ruszaj w fantastyczną podróż. Lakier w odcieniu subtelnego bzu z perłową nutą fioletu posłuży Ci za kompas.
the girls are out - w kolorze delikatnej fuksji i peonii wzbogaconym delikatnym połyskiem nie masz nic do ukrycia. Zrelaksuj się, odpocznij i złap morską bryzę w żagle.
rock the boat - oto szansa, by wypłynąć na stylowe, połyskujące fale w jasnym odcieniu francuskiego lazuru z kroplą fioletu. 





Na moich paznokciach możecie zobaczyć the more the merrier oraz rock the boat - obydwa są przepiękne i bez problemu aplikują się. Dwie warstwy wystarczą, aby pokryć płytkę bez żadnych prześwitów. Rock the boat zawiera w sobie malutkie, srebrne drobinki, które pięknie odbijają światło. Soczysta, limonkowa zieleń jest bardzo optymistyczna i doskonale prezentuje się na opalonych dłoniach. Połączenie tych dwóch odcieni jest bardzo świeże - brakuje mi w dłoni tylko Mojito, czujecie lato?



Kolekcja dostępna do stosowania i sprzedaży wyłącznie w salonach manicure (45 zł/13,5 ml).
Summer 2013 - letnia kolekcja lakierów Essie.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja. Cudne kolorki, które przyciągają moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie sa, niedobra kusicielko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na trzy kolory, ale cena salonowa jest za przeproszeniem z dupy :P Ani cena, ani cienki pędzelek mnie nie urządzają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sunday funday to coś dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kolory:) trzeba kupić zanim lato się skończy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory. :) To najlepsze lakiery jakie poznałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory bajeczne szkoda, że nie mam cierpliwości do malowania paznokci i potrzebuje grubszy, bezpieczniejszy pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie moje kolory - zwłaszcza sunday funday ! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaaaje mi się , że musisz mi oddać ten morski lakier , bo napewno Ci się nie podoba !:P:P

    OdpowiedzUsuń
  10. W UK mozna w Boots kupic. Miałam na nie cheć, ale mam sporo podobnych i odpuscilam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już widziałam tę kolekcję i się nią zachwycałam - zwłaszcza turkus i koral wpadły mi w oko, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne kolorki :) czuję wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zauroczona tymi kolorami, chętnie bym kilka przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze gdy mi się wydaje, że Essie wyczerpała już możliwy limit kolorów, ona wyskakuje z czymś nowym :) bajeczne odcienie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...