28 lipca 2013

Płynne złoto czyli Watt's Up Benefit w wydaniu wakacyjnym.

Jakiś czas temu zahcwycałam się nowością marki Benefit czyli złotym Watt's Up, narzekałam jednak, że zimą (pisałam o nim w grudniu) nie jestem w stanie używać go z pełnym oddaniem i cieszyć się efektem. Ale oto właśnie! Nadeszły wakacje, słońce, opalona skóra (u mnie faza bycia opaloną jest zapewne Waszą fazą zimowej skóry) więc mogę szaleć i nakładać na poliki ile się da! Błysk, blask, złoto (a gdzie brokat?!) są moim drugim imieniem.



Produkt nakładam pędzlem - dzięki czemu unikam tworzenia plamek, lub nieregularnego ich zakończenia. Świetnie się rozblendowuje i łączy z podkładem, ślicznie odbija światło i wygląda jak tafla (przetestowane nawet w blasku świec!). Na zdjęciach możecie zobaczyć efekt - w rzeczywistości jest bardziej błyszczący, aczkowliek na zdjęciach mam nadzieję blask został uchwycony (wybaczcie roztrzepaną grzywę!).


O Watt's Up pisałam tutaj , w poście znajdziecie również więcej zdjęć.
Płynne złoto czyli Watt's Up Benefit w wydaniu wakacyjnym.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk. :) ładnie wygląda na buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się prezentuje,ja latem rezygnuję z rozświetlania, bo cera mi się błyszczy w nadmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go bardzo lubię! zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. macalam go o też mnie zachwycił ,ale ja tez bladzioch i pewnie bym się tylko na niego jopiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam może nie było by tak zle co!?

      Usuń
  5. mam go od jakiegoś czasu i się z nim nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada ladnie, no i fajna grzywa!:)

    http://fuggiti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się efekt, powinnaś się zawsze tak "rozświetlać" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci z nim :) Na sobie nie lubię złota.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda cudnie! Agata jaką masz pomadkę na ustach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana żadną - czasami mam taki bardziej czerwony odcień ust!

      Usuń
  10. żebym jeszcze umiała używać tych wszystkich cudeniek... póki co moje makijażowe i wykończeniowe osiągnięcia napawają mnie smutkiem i rozczarowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. opalona, piegowata, ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, pasuje Ci ta fryzura :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...