11 lipca 2013

Przyszłość jest jasna: MAC, Lightful Marine Bright.


Kolekcja Lightful Marine Bright to unikatowa formuła, która zawiera z trzech morskich roślin. Kluczowe składniki to między innymi wyciągi z czerwonych oraz japońskich wodorostów, alg wraz z pochodnymi witaminy C. Czego możemy się spodziewać? Działania rozjaśniającego, nawilżającego, oczyszczającego skórę. Zmniajsza optycznie cienie i wyrównuje koloryt skóry, zapewnia nawilżenie i chroni skórę przed uzkodzeniami wywołanymi wolnymi rodnikami. Przyszłość będzie jaśniejsza!

W skład kolekcji, która dostępna będzie od sierpnia we wszystkich salonach MAC wchodzą:
M·A·C LIGHTFUL CLEANSER (morski tonik do twarzy) (110 PLN)
M·A·C LIGHTFUL SOFTENING LOTION (lotion nawilżający, zmiękczający skórę) (140 PLN)
M·A·C LIGHTFUL ESSENCE (serum nawilżające) (190 PLN)
M·A·C LIGHTFUL MOISTURE CREME (krem nawilżający i wzmacniający) (190 PLN)



Czujecie się zachęcone nową propozycją marki MAC? Używałyście kiedykolwiek pielęgnacji tej firmy?
Przyszłość jest jasna: MAC, Lightful Marine Bright.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. ciekawie sie zapowiada , nie uzywalam ale kolorowke uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne opakowania :) używałam już macowej pielęgnacji i jakoś mnie nie zachwyciła, ale może to się jeszcze zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zachęcona, bardzo ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię MACową pielęgnację. Jedyna rzecz ,która mnie powstrzymuje to coraz wyższe ceny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z Mac to tylko rozświetlacz,który wygrałam ponieważ w pobliżu nigdzie go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  6. ich kosmetyki za każdym razem urzekają mnie wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, super lay out! nigdy nie używałam MACowej pielęgnacji, ale ta wydaje się mega interesująca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wystraszyłam się,że napisałaś o modzie na białe rzęsy - to by była masakra :D Kosmetyki chętnie bym wypróbowała, sama firma jest mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam z MAca maseczke z popiolem wulkanicznym i bardzo ja lubie.Nie wiem,czy jest w polskim Macu dostepna.Ale do pielegnacji Wole koreanskie kosmetyki np Mizon itp.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...