23 lipca 2013

O idealnej czerwieni, Estee Lauder Pure Color Red Velvet Matte.


Estee Lauder Pure Color Red Velvet Matte to jedna z moich ulubionych czerwieni - diabelsko trwała, matowa, seksowna i ekstremalnie kobieca. Jedno pociągnięcie sztyftu sprawia, że usta nabierają pięknego, głębokiego i trwałego koloru - kilka godzin bez poprawek to moim zdaniem bardzo dobry wynik.


Czerwoną szminkę ubieram czasami, wyjście z nią musi współgrać z moim nastrojem, stanem emocjonalnym i nie ukrywam, że często wtedy sięgam właśnie po Red Velvet. Uwielbiam ją za trwałość, mat i za to, że wygląda soczyście. Nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza warg, a jeśli po jakimś czasie uznasz, że chciałabyś mieć coś mokrego na ustach wystarczy zaaplikować odrobinę błyszczyka. Jestem pewna, że sprawdzi się w najbardziej ekstremalnych warunkach, trwając przez naprawdę długi czas.





Lubicie czerwone pomadki do ust? Jak często wybieracie właśnie ten kolor tworząc makijaż?
O idealnej czerwieni, Estee Lauder Pure Color Red Velvet Matte.
Czytaj dalej...

38 komentarzy:

  1. Ładnemu to chyba we wszystkich kolorach ładnie ;) Tobie zdecydowanie ten kolor pasuje, nie tylko na wieczór - jak widać na letni spacer również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, w nudziakach nie wyglądam za dobrze np :)

      Usuń
    2. to witaj Agatka w klubie
      :)

      Usuń
  2. Och, rzeczywiście ideał! Lubię czerwone pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! piękny kolor! chyba się skuszę:) uwielbiam czerwienie na ustch

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny, ale zdecydowanie nie mój:) Ja wolę zdecydowane oko a ust neutralne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwone pomadki. Tych krwisto czerwonych mam najwięcej, moja ulubiona jest z Inglota. Czerwone usta przyciągają uwagę, dodają charakteru. Jestem jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie potrafię dobrać sobie odpowiedniej czerwieni... a szkoda, bo czerwone pomadki są takie seksowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie sobie na nie popatrzeć, ale zeby uzywać to już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna czerwień, miłość od pierwszego wejrzenia mnie ogarnęła

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor. Wygląda niesamowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo ja ją chcę :D Ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, to zeszłoroczna kolekcja limitowana, już chyba nie do zdobycia:(

      Usuń
    2. O nie!!! Jak to limitowana?! Właśnie miałam napisać, że jest to czerwień, której szukałam od dawna i już byłam gotowa lecieć jutro do Sephory. No nic, szukam dalej;)

      Usuń
  11. Przepiękna! I jaką ma pigmentację :) bardzo Ci pasuje, mi niestety już nie :( a uwierz próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooooooooo ładna :) no u mnie problem polega na tym,że jeszcze swojej czerwieni nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię czerwień, a z pomadek kocham Make Up For Ever w kolorze Moulin Rouge. Jest dość trwała, ładnie wygląda na ustach po dłuższym czasie, ale największą zaletą jest kolor: piękna, nasycona czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi czerwień raczej nie pasuje, ale za to często aplikuję nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nudziaków troszkę się boję:)

      Usuń
  15. Agata, czy Ty przypadkiem w ubiegłym tygodniu (piątek lub sobota, nie pamiętam) rano nie przechadzałaś się po bazarku na Orzeszkowej kupując warzywa? Bo tak się zastanawiałam, czy to Ty, ale ostatecznie gdzieś mi umknęłaś zanim się na dobre upewniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, tak to bylam ja! Dlaczego mnie nie szturchnęłaś/popchnęłaś/krzyknęłaś?
      Byłam u rodziców z małą przez kilka dni i ryneczek to nasza spacerowa przystan:)

      Usuń
    2. Mówię - zastanawiałam się, czy to Ty, a ta uciekła w międzyczasie ;) Następnym razem szturchnę, uprzedzam! :P

      Usuń
  16. Świetny kolor, jednak wszyscy mi mówią, że do mnie czerwienie nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty sama jak sie czujesz w czerwieniach?

      Usuń
  17. Piekna! U siebie czerwieni nie lubie, ale u kogos baaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DLaczego u siebie nie? Pięknie na pewno wyglądasz!

      Usuń
  18. Coraz częściej wybieram czerwień na ustach i coraz częściej dobrze się w niej czuję.
    Piękna stylizacja do kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. doskonała:D ja kiedyś też tylko oglądałam czerwone szminki,teraz się nie patyczkuję i maluję na 7.30 do pracy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwień na ustach to klasyka i Tobie w tym kolorze dobrze :) Osobiście nie mam tego koloru, bo mi nie pasuje, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam czerwień na ustach ! Pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam troche mieszane uczucia co do czerwonej szminki... to znaczy ta czerwien musi byc chlodna inaczej wydaje mi sie, ze wygladam w niej wulgarnie... ale klasyczna Palomy Picasso byla kiedys bardzo piekna - teraz nie do dostania, pozdr

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię,ale aż tak często nie używam tego koloru :D Pomadka ma świetny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim odkryciem jest revlon matte in realy red-piękna doskonała matowa czerwień. A Twoja jest bardzo piękna:)az się przejdę do drogerii.

    Pozdrawiam
    Danusia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...