6 lipca 2013

Neo śliwka czyli Dj play that song, Essie.

Piękna, elektryzująca śliwka z tegorocznej neonowej kolekcji marki Essie. Dj play that song jest mocno energiczna, radosna i bardzo widoczna! Ta kolekcja jest dostępna zarówno w wersji masowej (drogerie) jak i profesjonalnej (salony, nail bary) - sześć mocno jaskrawych odcieni, które doskonale sprawdzą się podczas letniego wypoczynku. U mnie nad morzem króluje właśnie śliwka!



– Po lodowatej, ciemnej zimie uwielbiam wprowadzać diametralne zmiany świeżymi, zabawowymi kolorami – wyjaśnia Essie Weingarten, założycielka i dyrektor kreatywna marki. – Dla mnie fluorescencyjne odcienie trafiają w samo sedno – budzą moją szafę z zimowego snu i zapewniają mi doskonały wygląd na noc w mieście.



Jakiś czas temu pokazywałam Wam mój pierwszy neon - zielony Shake Your $$ Maker z tej samej kolekcji - tak jak wspominałam wyglądają na płytce jak wosk ze świeczki, efekt jest naprawdę bardzo ciekawy.


Macie w swojej kolekcji neonowe lakeiry do paznokci? Lubicie takie wykończenie?
Neo śliwka czyli Dj play that song, Essie.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Kolor super a zdjęcia - aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ten kolor, ale narazie jestem zakochana w mięcie, przyszła kolej i na mnie ;p w sierpniu przyjdzie czas na śliwkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonałam się jeszcze do neonów, ale ten fiolet wpada w oko :D Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gapiłam się na niego dzisiaj, teraz żałuję że nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Essie- tej firmy jeszcze nie znałam, ale kolor mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny kolor! poczekam na jakąś promocje w Hebe i na pewno go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielony nie trafił w mój gust,w przeciwieństwie do śliweczki :) chyba musze popatrzeć z bliska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam i znalazłam. Zostałaś moją naczelną kusicielką Essie :)

      Usuń
  8. Świetny lakier :)
    zapraszam do siebie właśnie zaczynam :p

    OdpowiedzUsuń
  9. chcęęęęęęę

    a ja dostanę od innej blogerki shake your $$ maker ;p

    tak jak nie lubię essie tak ta kolekcja bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :D Kolor cudowny :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...