13 lipca 2013

Neo - róż. Essie, Bottle Service.

Dzisiaj bardzo różowo i bardzo ostro - Bottle Service z neonowej kolekcji Essie to intensywny róż z malinową nutą. Zdjęcia robione w pięknym słońcu, niestety odrobinę zjadły malinowość lakieru - musicie mi zatem uwierzyć na słowo, że jest naprawdę zjawiskowy!



Dwie warstwy kryją całkowicie, lakier zastyga na paznokciach tworząc woskowe wykończenie - ja pociągnęłam go bezbarwną emalią, w efekcie uzyskałam super lśniącą taflę. Na płytce trwa kilka dni, nie odpryskuje - zauważyłam delikatnie ścierające się końcówki. Z neonowej serii pokazywałam Wam jakiś czas temu zielony Shake Your $$ Maker oraz śliwkowy Dj play that song i muszę przyznać, że to właśnie Bootle Service najbardziej przypadł mi do gustu - nie ma co się oszukiwać - ciągnie mnie do landrynkowego różu!



Hot or not? Lubicie tak jaskrawe lakiery do paznokci?
Neo - róż. Essie, Bottle Service.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Całkiem ładny kolor. Nie mam wielu różowych lakierów w moim zbiorze, ale na ten mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie, ale tylko latem :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek zdecydowanie hot :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, polecam Ci wobec tego Essie Status Symbol. To przepiekny, pelen slonca, intensywny roz. Za kazdym razem, kiedy patrze na pomalowane nim paznokcie, nie moge powstrzymac sie od usmiechu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery Essie mają wiele wspaniałych kolorów w swojej gamie, ale akurat ten róż nie zrobił na mnie większego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia na ściance super, ale pokazuj bliżej, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny! Bardzo lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! też poproszę o zbliżenie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...