9 lipca 2013

Na lato. Zestaw Małego Podróżnika.


Może już nie takiego małego, ale zawierający wszystko, czego potrzeba na kilka dni. Filtr pięćdziesiątka (Vichy, Capital Soleil SPF50)to podstawa tak naprawdę na całe ciało, a nie tylko na twarz. Nad morzem zauważyłam, że sporo dziewczyn nadal opala się "na oliwkę", a filtry są im zbędne, co moim zdaniem jest dość dziwne biorąc pod uwagę to, co wiemy o ewentualnym raku skóry. Podkład w temperaturze plus miliona stopni zdaje się być nie na miejscu więc wyciągnięcie ręki po krem koloryzujący (Bobbi Brown, SPF 15 Tinted Moisturizer) zapewni delikatne wyrównanie kolorytu i odpowiednie nawilżenie. Wieczorem zmatowienie kompaktem Shiseido (także filtr!), kości policzkowe podkreślone (MAC, Strobe Liquid Lotion Hydratante Lumineuse) mieniącą się śliską taflą lub w wersji bardziej klasycznej żelkowym złotkiem od EL (Estee Lauder, Pure Color Illuminating Powder Gelee).


Całe ciało może błyszczeć dzięki nawilżającemu olejkowi do ciała marki Clarins (Splendours, Shimmer Body Oil), który oprócz złocistego efektu doskonale nawilża i dba o skórę. Gdy - tak jak ja - nie lubicie się opalać za często i nie straszny jest Wam taki produkt jak samoopalacz sięgnijcie po spray marki St. Tropez (Perfect Legs Spray) - łatwy w użyciu i wydajny. Usta są naturalne i podkreślone ostatnio ulubionym Ultra Plush Lip Gloss od Benefit lub odkryciem roku O-Gloss, Smashbox (obiecuję napisać więcej niebawem!). A paznokcie? One także niech mają trochę drobinek: Topshop w wersji Crystal Clouds lub Chase. O super mocne nawilżenie skóry dba Dior i bogaty krem z serii Capture Totale (Nurturing Rich Creme).

Co znajdzie się w Waszych letnich kosmetyczkach?
Na lato. Zestaw Małego Podróżnika.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Agata jak nakładasz ten samoopalacz St. Tropez? trwały jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja uzywam go w malej ilosci bo ogolnie jestem blada - smaruje nim nogi 2 razy w tygodniu, czasami jeden raz:)

      Usuń
    2. no ja też blada, ale psikasz i rozsmarowujesz? używałam tego drugiego, zmywalnego, super efekt ale do pierwszego mycia ;)

      Usuń
  2. O tak, latem (i nie tylko zresztą) filtry to podstawa. U mnie koniecznie musi się znaleźć również balsam brązujący i balsam rozświetlający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wyposażenie kosmetyczki. Moją jeszcze nie naszykowana, ale postaram się zrobić jej fotkę i wstawić na bloga, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego Smashboxa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego samoopalacza z St.Tropez. Ostatnio zaskakująco nagle skończył mi się Self Sun Spray od Clinique i na zastępstwo wybrałam spray Collistar, zobaczymy jak będzie. A czy St.Tropez jest już gdzieś w PL dostępny stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostalam go w prezencie, ale jestem bardzo zadowolona - mam wersje piankowa i ona rowniez jest super - szybko sie aplikuje i nie pozostawia plam, latwo zmywa sie z rak i mozna stopniowac efekt.

      Usuń
  6. fantastyczny minimalizm :) też właśnie zauważyłam,że większość dziewczyn nie używa filtrów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwi mnie to bardzo, ale w sumie kazda z nas wie co robi:)

      Usuń
  7. No faktycznie nie taki mały ten podróżnik :D
    ale bardzo rozsądny :)
    Ja na wyjazdach kocham miniaturki i 2w1.
    Bardzo polecam np. serum Clarins, które jest jednocześnie samoopalaczem. wodę morską do włosów Tony&Guy, którą można zrobić zarówno roztrzepany look plażowy, jak i coś na wieczór (delikanie usztywnia włosy, może być czymś w rodzaju mokrego lakieru), zwykły Blistex ale w wersji koloryzowanej sprawdzi się na wakacjach lepiej niż niejedna szminka, a do nawilżania całego ciała, a nawet włosów nie tylko po opalaniu sprawdzi się żelowy balsam chłodzący Pat&Rub z drobinkami. I jest moc :)
    Buziaki, Lona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chlodziak PR mocno mrozi? Bo takich kosmetykow nie zniose:)

      Usuń
  8. Te lakiery mają cudaśne zakrętki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą oliwką to myślę,że dużo dziewczyn nie wie, jakie mogą być konsekwencje i dla szybkiego efektu opalenizny smarują się nią...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...