1 lipca 2013

My week, in photos - 49.

Mam już to za sobą, stres minął, emocje opadły i nie do końca jeszcze wierzę w to, że egzamin za mną i tak naprawdę to już koniec. Myślę, że za jakiś czas będę mogła pokazać Wam zdjęcia z obrony dyplomu i pochwalić się swoją pracą. A tymczasem - we środę najprawdopodobniej jedziemy na kilka dni nad morze (może któraś z Was jest z Władysławowa albo będzie tam?) na zasłużony odpoczynek!







1. Pierwsze razy.
2. Czas start. Mamy wtorek.
3. Ale było niezłe.
4. Warsztaty perfumeryjne w Mon Credo.
5. Dzień przed.
6. Dzień przed - rano.
7. Zgadnijcie jako która wchodziłam na egzamin?
8. Strasznotablica.
9. Moja praca.
10. <3.
11. Tadaaaaaaam!
12. Don Fernando po egzaminie.
My week, in photos - 49.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. uwielbiam takie posty:) gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A można spytać jaką to szkołę właśnie ukończyłaś? Gratulacje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak - Akademia Makijazu Mokotowska w Warszawie.

      Usuń
  3. GRATULACJE Agata! Jesteś wielka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizażystka! Moje marzenie ^^
    Gratuluję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. oo gratuluję dyplomu :) I miłej zabawy we Władysławowie! BYłam rok temu i jestem zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :D No to teraz naprawdę zasłużyłaś na wypoczynek :D Jestem ciekawa Twojej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Agatko! Tyle stresów i co.... dałaś radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia pokaze jak tylko dostane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje,tylko zastanawia mnie jedno,jak laska z widocznie przemęczona,zaniedbana,zzółkięta twarzą smierdząca fajami,może byc wisazystką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szewc w dziurawych butach chodzi :D

      Usuń
    2. brak związku,nie chciałabym,żeby kobitka śmierdzącą od petów łapką grzebała przy mojej twarzy,ale ....mam nadzieję,że twoje klientki lubią takie zapaszki

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...