9 lipca 2013

Layla i lustrzany, srebrzysty efekt. Nowa miłość kwitnie.

Dzisiaj minimalistycznie - bez zbędnej stylizacji bo i przedmiot recenzji tego nie wymaga - moja Layla jest piękna sama w sobie. W końcu ją mam - po wielu próbach zdobycia (nieudanych) niezastąpiona Gosia umożliwiła mi nabycie sreberka w bardzo korzystnej cenie. Layla o lustrzanym efekcie jest przepiękna i obok bieli stanie się moim ulubieńcem.


Lakier bardzo szybko zastyga na paznokciach więc musimy starać się, aby wyglądał perfekcyjnie (wszelkie smugi są widoczne), ja nałożyłam dwie warstwy, ale dla wyrównania trzecia również mogłaby jeszcze się pojawić. Jedyny minus (oczywiście oprócz ceny i dostępności - ok. 15 euro, włoska marka) to fakt, że niestety wszelkie nierówności płytki są super widoczne i podkreślone - u mnie widać, że w tej chwili odrasta płytka (to po wspomaganiu Biotebalem) i wgłębienie na mniej więcej 3/4 długości każdego paznokcia. Muszę więc jeszcze trochę poczekać, aby Layla wyglądała u mnie nieskazitelnie. Oczywiście do tego czasu będzie ze mną dość blisko i nie odłożę jej na półkę - za bardzo mi się podoba lustrzany efekt, aby małe nierówności wzięły górę.




Jest to na pewno jeden z nielicznych lakierów, które są w stanie stworzyć taki efekt lustra - emalie, których używałam wcześniej niestety wyglądały na dość mocną perłę mieniącą się srebrzyście. Laylą jestem absolutnie zachwycona i mam nadzieję, że moja buteleczka nigdy się nie skończy! Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda Mirror Shine na dłuższych paznokciach, a tutaj także resztę kolekcji Layla.

Podoba Wam się lustrzany efekt na paznokciach? Może macie w swojej kolekcji lakiery o podobnym wykończeniu?
Layla i lustrzany, srebrzysty efekt. Nowa miłość kwitnie.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Piękny efekt na paznokciach, ale powiem, że najbardziej zachwyciło mnie opakowanie :) Jeszcze tak slicznej buteleczki nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Takiego właśnie szukałam do frencha z czarnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje paznokcie wyglądają jak Audi A8 sułtana Brunei :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, a paznokcie wyglądają rewelacyjnie! ♥
    zapraszam do nas www.solodayworld.blogspot.com
    Lilly xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda genialnie, od jakiegoś czasu szukam podobnego, ale jakoś mi się nie udało. Jeden z ciekawszych paznokciowych trendów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega, już ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy efekt. Nie spotkałam się wcześniej z tym lakierem. Czy występuje w innych wersjach kolorystycznych?

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak jest kilka odcieni np.zloto,delikatny fiolet

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lakier jest MEGA! Barry M kiredys wprowadzil cos podobnego w UK ale to nie to samo co tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak przeczytałam tytuł posta, to byłam pewna,że będzie to wyglądało mało fajnie :D Pomyliłam się - efekt mi się naprawdę podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, rewelacja! Ależ ja jestem do tyłu z kosmetykami bo wcześniej taki lustrzany efekt był mozliwy za pomocą folii. No muszę sobie skombinować taki lakier, ale raczej na wielkie wyjścia. Gabinet ginekologiczny i praca to niekoniecznie dobre miejsce na takie szaleństwa. Jeszcze się lekarz zdziwi :)

    No, chyba, że wy się nie ograniczacie i chodzicie z takimi paznokciami na co dzień? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno dawno temu...Avon miał identyczny produkt w kolorze złota i srebra właśnie. Efekt ten sam :)Też się trudno nakładał nawet opakowanie miał podobne. Szkoda że to była limitowanka.

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie można go kupic.. mnie interesuje złoty kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Czy mozna prosic o namiary ,gdzie mozna nabyć taki lakier??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, niestety nie wiem gdzie w tej chwili go dostac:(
      Layla to wloska marka i moze na ebayu znajdziesz?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...