16 lipca 2013

Lawenda na paznokciach: Colorama Maybelline, 86 Lilac Feeze.


Jasne, sprane i rozmyte fiolety bardzo lubię - te ciemne i śliwkowe używam głównie jesienią/zimą, propozycja Maybelline przypadła mi bardzo do gustu (jak i większość lakierów tej marki) i mam zamiar pozostać mu wierna na dłużej. 86 Lilac Feeze pięknie wygląda, nie smuży, dokładnie kryje i jest trwały - same zalety.



Zaletą 86 Lilac Feeze jest bezproblemowa aplikacja - tak naprawdę jedna warstwa dokładnie pokryje płytkę, dla pewności jednak nałożyłam dwie. Schnie dość szybko, lśni przez kilka dni. Na zdjęciu możecie zobaczyć, że ten odcień zawiera mikro złote drobinki - ślicznie odbija światło.


Lawenda na paznokciach: Colorama Maybelline, 86 Lilac Feeze.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Mam ten odcień i jest na prawdę śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyczuwam, że to nie mój kolor fioletu - na moich paznokciach wyglądałby dość trupio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet to zdecydowanie nie mój kolor, ale jak pokazujesz go u siebie, to aż mam ochotę sobie taki kupić :) Jak żyć?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie nie wiem:( ja nie lubie ciemnych fioletow, te jasne jak najbardziej mnie zadowalaja!

      Usuń
  4. Mam podobny o ile nie taki sam fiolecik i niestety się nie sprawdza, odpryskuje po jednym dniu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor, mam tańszy odpowiednik z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam ten z miss sporty i bardzo go lubie:)

      Usuń
  6. ja właśnie latem szukam takich kolorów, zimą mam zbyt sine ręce i nie wygląda to korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już na jednym z blogów! idealny dla mnie :) kocham wszelkie wrzosy/lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, uwielbiam takie delikatne fiolety :D Ostatnio miałam podobny na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek, takiego w sklepach nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Coloramę! :) Obecnie używam pięknego 183 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam tylko dwa fiolety, które toleruję na moich paznokciach: jeden od OPI, taki lekko wrzosowy, a drugi to piękna śliwka z H&M

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniutki, lubię fiolety, choć nie wiedzieć czemu dawno na pazurach nie miałam :O

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny ten fiolet, pasuje idealnie do klimatu lata i wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek cudowny bardzo żywy

    OdpowiedzUsuń
  15. jak sie trzyma? kolor piekny, ale jeszcze nigdy nie probowalam lakierow tej firmy. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni, więc jest całkiem w porządku!

      Usuń
  16. Bardzo mi się lawenda od Maybelline podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kupiłam ostatnio taki lakier z ich serii: http://7hillsofbeauty.blogspot.com/2013/07/maybelline-color-show-by-colorama-265.html

    nie przekonują mnie te lakiery, mam wrażenie, że brakuje w tej serii ciekawych kolorów, ale może to być wina tego, że do Turcji nie docierają kompletne kolekcje, bo Twojego koloru chyba nie widziałam :) chyba muszę przy okazji jeszcze raz spojrzeć na półki w drogeriach ;)

    pozdrawiam ze Stambułu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...