26 lipca 2013

Jakich maseczek do twarzy używacie?

No właśnie - jakich? Dwie, które aktualnie znajdują miejsce w mojej kosmetyczce to AA Eco, Peeling do twarzy ze śliwką oraz Oczyszczająca maska do twarzy z białą glinką od dr Irena Eris.


Z obydwu jestem zadowolona - AA stworzył delikatny peeling do twarzy o aromacie śliwki (lekko wyczuwalnym), natomiast dr Irena Eris maseczkę z białą glinką, którą powinnyśmy trzymać na twarzy 10 - 15 minut. Po każdorazowym użyciu skóra jest oczyszczona i świetlista - potrzebuję jednak czegoś hipernawilżającego, regenerującego i tutaj o pomoc proszę Was - jakch maseczek używacie np. w lecie kiedy skóra jest narażona na silne słońce? Może stosujecie coś wypróbowanego lub same tworzycie z tego, co macie np. w lodówce? Jak często aplikujecie na twarz takie specyfiki?

Jestem bardzo ciekawa i liczę na Was! :*
Jakich maseczek do twarzy używacie?
Czytaj dalej...

35 komentarzy:

  1. Ja używam maseczek Avon i jestem z nich bardzo zadowolona, jednak wątpię że sprostałyby podrażnionej skórze po opalaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam chyba z 5 maseczek z Avon (z serii Planet Spa) i kupuję je od wielu lat - są zaskakująco dobre! Moim faworytem jest maseczka z glinką (seria Morze Martwe) - za 10 zł dostajemy naprawdę super-maseczkę!

      Usuń
    2. Ja również mam fioletową Avon planet spa :)

      Usuń
    3. Ja lubię też maskę z Avonu z glinką z Maroka :)

      Usuń
  2. Uwielbiam maseczkę nawilżającą z Lirene Maseczka samowchłaniająca z wyciągiem z wiśni z Barbados - zapach i działanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprzedawana w saszetkach ;)

      Usuń
    2. o, to na pewno zerknę na nią przy najbliższej, drogeryjnej okazji!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Juicy to taka do zostawienia na dluzej?

      Usuń
    2. Zostawiasz na 10-15 min, ale efekty są rewelacyjne, polecam. Zwłaszcza teraz, gdy jest gorąco, bo ona ma konsystencję żelową, więc rewelacyjnie łagodzi i chłodzi.

      Usuń
  4. Dla mnie hitem są maski algowe, nawilżają, oczyszczają, uwielbiam je:). Na równi z algowymi uwielbiam zieloną glinkę, ale to coś zdecydowanie anty hipernawilżającego ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. nawilżająca floslek i lambre, algowa bingo spa, złota yoskine, błotna avon,

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej lubię algowe maseczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ulubioną z Biodermy, kojąco-nawilżającą
    cudowna jest, teraz trzymam ją w lodówce :) zaraz nałożę na twarz, bo się opalałam i płonę....
    oprócz niej tylko glinki używam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam oczyszczającą z Oriflame, nawilżającą z Yves Rocher, nawilżającą z Lirene. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Balea- Maseczka do twarzy SOS z mocznikiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwóch nawilżających , bo nawilżania u mnie nigdy w nadmiarze . Uriage maska nawilżająca i Dermedic Hialuro oraz Korres z serii Wilde Rose rozświetlająca.

    Oczywiście musze wspomnieć ,ze od czasu do czasu zarzucam algę spirulinową z Bielendy tej profesjonalnej, albo jakąs glinkę ,ale nie wiem ,czy się liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi się przypomniało ,ze na strefie kupiłam dwie maski z Korresa ,ale ich jeszcze nie nakładałam .
      Ubolewam ,ze u nas nie ma tej marki ,bo naprawdę fajna .Kupilam krem do rąk też i już go uwielbiam . Za zapach i za super działanie .

      Usuń
  11. moimi ulubionymi są te glinkowe (Ziaja i Efektima) :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z lodówki najlepsze nawilżanie to tłusty jogurt plus miód..taka maseczka nie raz ratowała suchą skórę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam do Ciebie pytanie odnośnie Mufe,widziałam że dostałaś próbkę tego niebieskiego cienia, czy w Sephorze bądź oficjalnym salonie dają je za darmo czy trzeba kupić??Zastanawia mnie jeszcze jedno czy ceny w Sephorze a Mufe są takie same?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko czy mogłabyś mi odpowiedzieć??

      Usuń
    2. Anetko, przepraszam najmocniej za opoznienie w odpowiedzi! Takie probki mozna dostac przy zakupach - nie placi sie za nie, sa darmowe - musisz tylko poprosic. Sa takze malutkie szmineczki np.
      A co konkretnie Cie interesuje? Moge sprawdzic Ci cene w sklepie MUFE.

      Usuń
    3. Dziękuję Agatko za odpowiedz.Przypomniałam się bo myślałam że może przeoczyłaś.Problem w tym że z MUFE jeszcze nic nie miałam, oprócz próbki podkładu HD w którym się zakochałam i nie mam jeszcze sprecyzowanej wishlisty -> pewnie by była długa :)

      Usuń
  14. ja polecam maski algowe z Bielendy, glinki rosyjskie, ostatnio odkryłam też maseczkę Lusha-bardzo pozytywne wrażenia :) poza tym Dr. van der Hoog, Dermika oczywiście, Ziaja itd

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dwóch lat używam jednej, za to wspaniałej maseczki marki Bandi, jest to maska drożdzowa. Fantastycznie oczyszcza, wygładza, ujednolica skórę. Będę używać jej dożywotnio i nie mam ochoty zamieniać na inną:))

    buziaki,
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię maski:) stosuję różne, moją faworytką jak do tej pory jest Czarna Glam Glow, biała również ale ze względu na dużą zawartość kwasów czeka na jesień i zimę :(
    a co polecam :
    - nawilżająca z Biodermy
    - Lush Cupcake
    - nawilżająca Senasai
    - różana Sisley
    - Mesolift Lierac
    fajne, zostawiam je na noc bez zmywania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miała być recenzja z kompaktu MUFE... I czekam, czekam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Filorga Meso Mask obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam całą masę maseczek. Kilka z Avon, które nawet lubię, maseczki w saszetkach z Ziai, glinkowe, świetne, kilka z BingoSpa - bez rewelacji. Ale moimi ukochanymi na zawsze maseczkami pozostaną maski algowe, gumowe. Cudownie nawilżają, pozostawiają skórę pięknie rozświetloną, lekko rozjaśnioną i nawilżoną. Polecam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś używałam przeróżnych maseczek: avon, ziaja itp. teraz tylko własnoręcznie robionej, z żyworódki, aloesu, płatków owsianych. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia Skarbowska mówiła, że najlepiej nawilżająca z tych co próbowała jest Dermedic z serii Hydrain 3

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie tylko Clarins, w zależności od pory roku i kondycji skóry, ale niebieska nawilżająca teraz po opalaniu jest rewelacyjna, ogólnie jak mam wysuszoną skórę to ta maska zawsze mnie ratuje i przynosi natychmiastową ulgę. Poza nią używam jeszcze oczyszczająco nawilżającej i też jest bardzo dobra. Najlepszą maską jakiej używałam jak dla mnie jest Sisley taka różowa rozświetlająca, ale pozwoliłam sobie na nią tylko raz ze względu na cenę - ok 300 zł - lekka przesada bo tyle kosztuje dobry krem, ale ta maska była genialna, skóra po niej jak po wyjściu od kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cukrowa MASKA i PEELING 2 w 1. Jestem zakochana w tym produkcie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...