29 lipca 2013

Czystość. Najpiękniejsze naturalne makijaże.

Jak często tworzycie make up no make up? Zdarza się Wam bardziej zachwycać modelkami, które mają na twarzy minimum koloru niż pawimi piórami i odbiciami muszelek na powiece? Dla mnie naturalny make up jest chyba najtrudniejszy do wykonania - musi bowiem sprawiać wrażenie nieobecności, a jednocześnie wydobywać piękno. Nie może być widoczny, a jednak musi być i zawierać w sobie kilka elementów.




W centrum uwagi jest podkład - to tak naprawdę dzięki idealnie dobranemu można stworzyć najpiękniejszy makijaż. Podkreślenie kości policzkowych, delikatne rozświetlanie (nie wiem co oznacza słowo delikatnie w przypadku używania rozświetlacza), ułożone brwi, naturalne usta. Niby nic wielkiego, ale dzięki tym zabiegom twarz wygląda zdrowo, rześko i prześlicznie.

Jestem bardzo ciekawa czy Wy także czasami tworzycie taki makijaż, a może wolicie, gdy jest bardziej widoczny?

photo: Hunger Beauty
Czystość. Najpiękniejsze naturalne makijaże.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam i czasem sama sobie taki makijaż serwuję :) szczególnie w tak gorące dni jak dziś

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony look. Wszystkie cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie wybieram naturalny make up - mój ulubiony, najlepiej się w nim czuję ;) ale na spontaniczne wieczorne wypady czasem warto poszaleć z kreską czy mocniejszym cieniem, no i podkreślić usta wyrazistym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam naturalny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda, że samym podkładem i rozświetlając buzie możemy uzyskać piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się to najtrudniejszy makijaż nie mniej jednak najpiękniejszy wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pieknym kolorowym makijazu kobieta wygląda obłędnie,ale w tak naturalnym - wydobyte jest jej piękno prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie także i mój ulubiony makijaż- ale głównie z lenistwa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. naturalny makijaż najlepiej wygląda na naturalnie pięknych kobietach... nieco brzydsze kaczątka w wersji naturalnej prezentują się często bardzo nieciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze dlatego dla zwyklcyh smiertelniczek jest tak trudny wiec - w tym dla mnie takzE:)

      Usuń
  10. Bo piękno tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zdjęcia piękne. ;) Lubię naturalny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ;) Idealnie na letnie dni

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm a ja u siebei raczej jestem fanka mocnego make-upu, prawie przerysowanego. ubostiam styl drag queen. I naprawde podziwiam tych facetow co pieknego robia sobei na twarzy! Uwielbiam mocnbe kontury oka i buzi. wiaodm ona codzien chodze lzej umalowana ale dla niektorych moje "malo" to dla nich " duzo za duzo"

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają takie makijaże :)Na pierwszym zdjęciu jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne :) Uwielbiam takie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się w ogóle takie nie podobają :P ja jestem miłośniczką mocnego podkreślania ust lub oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam delikatny makijaż, szczególnie latem. Uważam, że mocny make-up nadaje się tylko na wyjątkowe okazje. ;) A taki codzienny makijaż to według mnie powinien zawierać tusz do rzęs, puder, kredkę i Carmex. ;)

    PS. Zajrzysz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie daję rady stworzyć naturalnego makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w week często wlaśnie taki makijaż, choć mam więcej czasu niż w tygodniu w week mam ochotę pobyć naturalną:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiecznie posiłkujesz się zdjęciami z neta,a może po zdaniu egzaminu w pseudoszkole makijażu i wizażu pokazałabyś swoje makijaże??? czyżby umiejętności były kiepskie,czy brak chętnych modelek??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś może z Wwy? Może chciałabyś zostać moją modelką?

      Usuń
    2. moja twarz jest za cenna,żeby ją oddać w ręce amatora

      Usuń
  21. *poiczkowych???:)

    * w szkole nie uczyli,co oznacza delikatne rozświetlenie,właśnie przy pomocy rozświetlacza??

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie są to makijaże dla każdego niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taki i na modelkach, i na sobie :) Odkąd kilka lat temu uspokoiła mi się cera i nie mam już problemów z obrzydliwym, widocznym trądzikiem, robienie własnie takiego makijażu makup-no-makup lubię najbardziej. Jakoś tak zawsze najkorzystniej mi w lekkim wygładzeniu/rozświetleniu i bez zbędnych upiększeń w postaci cieniowej wariacji na powiekach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...