21 czerwca 2013

Wściekły róż po raz drugi. Estee Lauder Pure Color Cheeck Rush w odcieniu Pink Patent.

Z wściekle różowym upiększaczem policzków marki Estee Lauder jestem w związku od kilkunastu użyć - Pink Patent bo o tym odcieniu dzisiaj Wam opowiem w pierwszej chwili wydaje się tak ekstremalnie napigmentowany, że używanie go mogłoby skończyć się na make - up inspirowanym makijażem cyrkowym. Jest to tylko pierwsza chwila na szczęście, a odcień różu jest transparentny.



W tym momencie czas na niespodziankę - róż Pure Color Cheeck Rush to lekki, innowacyjny, transparentny żel, nadający policzkom soczysty kolor i świeżość. Jego rewolucyjna, wodna formuła daje uczucie przyjemnego chłodu, nawilża i rozświetla policzki jak nigdy dotąd. Słowa producenta mają swoje odzwierciedlenie podczas tworzenia makijażu - bardzo lekka konsystencja, która rozpływa się w palcach, wściekłość koloru znika i staje się on dziewczęcy, świeży, delikatny. Oczywiście, możemy stopniować natężenie koloru, ale tak naprawdę najpiękniej wygląda położony z umiarem, dość bezpiecznie.


Zdaję sobie sprawę, że część z Was może bać się róży do policzków w kremie/musie/żelu, ale produkt Estee należy do grupy specyfików którymi nie jesteś w stanie zrobić sobie krzywdy. Plusem jest także fakt iż wyśmienicie się blenduje i nadwyżkę różowego pigmentu można szybko rozetrzeć na przykład pędzlem. Na polikach trwa kilka godzin i jest bardzo trwały.


Róż do policzków Pure Color Cheek Rush kosztuje 165 zł i jest już dostępny w perfumeriach.
Wściekły róż po raz drugi. Estee Lauder Pure Color Cheeck Rush w odcieniu Pink Patent.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. ja bym się obawiała takiego koloru ;D ale wygląda bardzo delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku takze myslalam, ze bedzie bardzo, bardzo intensywny, ale okazuje się, że może być delikatny.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba opakowanie i kolor :) Twarz wygląda na wypoczętą i zdrową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce z ta wypoczeta cera!

      Usuń
  3. Nie wiem czemu, czy to przez opis formuły, uroczy rozmiar i świetny kolor buteleczki czy Twoje zdjęcia na końcu, ale odczułam kosmetyczną chcicę:D
    H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz skoczyc do Sephory lub Douglasa i sprawdzic jak wyglada na zywo:)

      Usuń
  4. opakowanie jest bajkowe :) ja różów nie używam, ale na obie wyglada tak, że zaluje ze nie wiem jak sie tym maziac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paluszek, rozetrzec odrobine i wklepac w policzki - i juz jest:)

      Usuń
  5. na Tobie wygląda ślicznie! ja bym sobie pewnie zrobiła krzywdę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wierzę:) naprawdę nie da się!

      Usuń
  6. Zapraszam na mojego bloga http://zakreconazwariowanalakieromaniaczka.blogspot.com/ dopiero zaczynam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor opakowania odjazdowy :D

    A buzia faktycznie wygląda na wypoczętą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny ma odcień:)! Ja lubię róże w żelu, bo wyglądają bardzo naturalnie na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci się wkomponował , bardzo pasuje Ci taki kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda, choć sam róż wyciśnięty z pojemnika robi przerażajace wrażenie :-) Lubie takie wynalazki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbowałam tego różu i także byłam bardzo zadowolona :) Jeżeli chodzi o formę kosmetyku, to nie byłam do takiej przyzwyczajona,ale muszę przyznać,że jest wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny,a za opakowanie to spory plusik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ intensywny ten róż ;D Nie skusiłabym się na niego widząc ten kolor, ale na cerze wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...