14 czerwca 2013

Ukochana gorąca czekolada. Hean, High Definition Hot Chocolate.

Cztery kolory, kosztują niecałe 13 zł, polska marka, są bardzo trwałe, nie osypują się, świetnie blendują - przedstawiam ukochany ciemny brąz z paletki High Definition (Hot Chocolate) marki Hean!




Najbardziej lubię dwa najciemniejsze kolory - każdy z nich ma inną konsystencję (ciemna czekolada jest bardziej sproszkowana, jaśniejszy brąz jest plastyczny, miękki), ale doskonale radzą sobie mieszając się. Najjaśniejszy służy mi tylko do rozjaśnienia kącika lub pod łuk brwiowy, jeden kolor jest praktycznie nieużywany. Gdybym miała stworzyć ranking ulubionych cieni to uwierzcie mi, że paletka marki Hean byłaby w pierwszej piątce.


Paletki znalazłam w sklepie internetowym Hean, w tej chwili kosztują 12,99 zł. Intensywność kolorów możecie stopniować, przy najciemniejszym cieniu dokładając kolejną warstwę uważajcie na delikatne osypywanie się, o ile przy jednej się to nie zdarza to przy kolejnych istnieje taka możliwość. Przyznam się szczerze, że mam ochotę wypróbować innych kolorów np. Coffee Twist lub Orchidea Flowers.


Używałyście kiedykolwiek cieni Hean? Jakie są Wasze odczucia?
Ukochana gorąca czekolada. Hean, High Definition Hot Chocolate.
Czytaj dalej...

39 komentarzy:

  1. teeż mam mnóstwo piegów! :D ładnie Ci w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piegi są super:) Nie miałam ich ale już mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piegi są super:) Nie miałam ich ale już mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mozna je dostac w malych sklepikach no i przez internet, ja sie zastanawiam nad jeszcze innymi.:)

      Usuń
  4. Wyglądasz jak milion dolców na tych fotach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, dziękuję Ci najmocniej :*

      Usuń
    2. zgadzam się!! na Twoim miejscu bym sobie to druknęła w ogromnym formacie i oprawiła :)

      Usuń
  5. śliczne masz te piegi ,paletki hean są super teżmam brązy i fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków. W jakich drogeriach można je dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia ja widzialam je czasami w malym osiedlowych drogeriach na przyklad.

      Usuń
  7. według mnie piegi dodają tyle uroku ile to tylko możliwe :) a sam makijaż bardzo Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten brzoskwiniowy cień i perłowy brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna *.*

    ty, bocienie jak to cienie, brązy ble ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie paletki w takich odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest moja ulubiona paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę paletkę, ja akurat mało używam tego perłowego brązu, głównie jasny na całą powiekę, łososiowy w załamaniu i ciemny brąz w zewnętrznym kąciku oka, rozcieram nim kreskę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się kolory tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam okazji ich używać (jeszcze:))

    OdpowiedzUsuń
  16. w życiu bym nie pomyślała ,że tak pięknie wyglądasz w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą paletkę, ale jeszcze się do niej nie przekonałam.
    Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny przepięknie Wam dziękuję za każdy komentarz :****

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz <# a piegi dodają Tobie takiej nieskazitelnej dziewczęcości :) super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny makijaż i Twoje spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podzielam zdanie. Mam tą paletkę od kilku tygodni i muszę powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Cię lubię w takim makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  23. Super cienie - zdecydowanie moje kolory!
    U mnie tez sporo o urodzie :) http://weyoungrightnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I <3 piegi (sama mam sporo na nosie), świetne kolorki! Pozdrawiam z Berlina! Obserwuję i zapraszam: http://enitdj.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. tej czekoladki używam właśnie do brwi i zawsze mam pytania co to za cień a to hean :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej marki nie używałam,ale to również są moje jedne z ulubionych kolorów cieni :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...