20 czerwca 2013

Too Yacht to Handle. Zdecydowanie. China Glaze po raz pierwszy.


Pierwszy raz z China Glaze i to od razu miętowo! Dobrze czasem jest mieć za znajomą Gosię (Spooky Nails), której paczkę mogę odebrać, pozwoliła mi nawet pomalować paznokcie jej zdobyczami. Wybrałam arcymodną od wielu sezonów zieleń - Too Yacht to Handle.


Moje paznokcie potrzebowały niestety aż trzech warstw, mam wrażenie jednak, że ręka, która zna się już z lakierami China Glaze jest w stanie poprzestać na dwóch. Dość długi i cienki pędzelek może okazać się kłopotliwy, osobiście wolę te krótsze i szersze - wygodniej mi się nimi maluje. Jednorazowo - mogę to wybaczyć jednak jeśli wszystkie lakiery CHG mają właśnie takie pędzle to chyba nie zostanę ich fanką (orientujecie się czy tak właśnie jest?).


W kwestii koloru - dla mnie to miętowa zieleń, jednak nie z tych rozmytych, pastelowych - produkt China jest zdecydowanie bardziej rześki i intensywny. Porównywałam go do pistacjowego hitu z Essie i jest bardziej mocny, zdecydowany. A Wam jak się podoba propozycja China Glaze? A może wolicie zielenie zmierzające w stronę pasteli?
Too Yacht to Handle. Zdecydowanie. China Glaze po raz pierwszy.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Ładny! U mnie dzisiaj akurat wygrał odcień pastelowy, ale wczoraj miałam na sobie dość podobny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są cienkie i nabierają za dużo lakieru :<

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemny dla oka ;) muszę się w końcu załapać ma jakiś lakier CHG :D

    OdpowiedzUsuń
  4. łooooo, jaka piękna *.* a fanką wielką zieleni nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest świetny,trafiony w mój gust :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz żałuje że go nie zamówiłam :p piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć mam właśnie miętę na paznokciach (tę rozbieloną), to ostatnio nie pałam miłością do tego koloru. Ten z China Glaze jest w porządku, w morzu pastelowych mięt to zawsze coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam Chinki, mam aktualnie podobną na stopach :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie jeden z ładniejszych kolorów na lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie lakiery ChG mają takie właśnie pędzelki :o( ja się słabo sprawdzam w takiej precyzji, wolę przejechać łopatą typu OPI. Gdyby nie to, pewnie musiałabym sprzedać jakiś organ, żeby mi starczyło na wszystkie Chinki. Odcień piękny, rozważam go od jakiegoś czasu :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mocny kolor :) Nie jestem pewna czy dobrze bym się z nim czuła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mocna mięta, jako kolor ogólnie mi się podoba, na paznokciach już gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no wszystkie chinki mają takie pędzelki :D ale ten kolor..jaaa go musze miec !:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny! Kolor jest naprawdę przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...