12 czerwca 2013

Soft Pin Up.

Na co dzień w wykonaniu delikatnym, bez czerwonej szminki i kreski po koniec brwi. Wybrałam CC cream od Clinique, który pięknie wyrównuje koloryt i nawilża, kultowy rozświetlacz High Beam od Benefitu, delikatny róż MAC i czarny eye liner tej samej marki - muszę wspomnieć, że jest bardzo precyzyjny - możemy wykonać super cienką kreskę, która jest ledwie widoczna lub z wypełnieniem grubą i mocną. Korektor pod oczy to Bourjois w sztyfcie, tusz do rzęs legendarny Sumptuos w wersji Extreme, a usta należą do rozmytej fuksji z Maybelline.


- Clinique, CC Cream Spf 30, Light
- Bourjois, Stick Anticarnes Correcteur, 71 Beige Clair
- Estee Lauder, Sumptuous Extreme 01 Black
- Benefit, High Beam
- MAC, Pro Lonwear Blush Stay By Me
- Maybelline, 150 Faint For Fuchsia
- MAC, Rapidblack Penultimate Eye Liner

Na swatchach:
zdjęcie 1: Clinique i CC Cream w odcieniu Light - dopasowuje się do kolorytu, nawet przy mojej jasnej karnacji.
zdjęcie 2: od lewej korektor Bourjois, pomadka Maybelline, liner MAC, róż MAC.
zdjęcie 3,4: to ja!



Tworzycie czasami makijaż w stylu pin up? Jak się w nim czujecie?
Soft Pin Up.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz! Bardzo lubię takie makijaże na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na sobie nie, bo nie wyglądam w nim dobrze :) Ale na Tobie wygląda ładnie, nie mówiąc o tym, że wygenerowałaś mi właśnie miłość do pomadki Maybelline - co za kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. bardzo fajnie wygląda na Tobie ten cc cream, chyba pójdę po próbkę :] Jak z jego kryciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, on nie daje pelengo krycia - wyrownuje koloryt - jednak moje piegi odrobine przykryl. A Ty lubisz mocne krycie?

      Usuń
    2. No właśnie nie, wiec tym lepiej :)

      Usuń
  4. kocham styl Pin-Up ponad wszystko - Tobie wyszło wyśmienicie - biorę Cię!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale gdzie gdzie? na jakas kolacje? do kina? na spacer? na lody?:)

      Usuń
  5. ja jak robię codzienny makijaż to właśnie kreska i różowe usta ;D fajnie Ci w bandanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się! ładnie, dziewczęco i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie kreska jest praktycznie codziennie, jednak na różowe usta nie decyduję się zbyt często :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor pomadki maybelline zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i teraz ten eyeliner MACa zacznie mnie kusić:>!

      Usuń
  9. ładnie i naturalnie szminka ma sliczny kolor i zaciekawił mnie eyeliner bo mam na ich punkcie fioła,szukam ciagle lepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie Ci w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Pasuje Ci taki makijaż, do tego ta fryzura fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczo Agatko :) ostatnio polubilam szminki w takich odcieniach, dodaja swiezosci

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci : )

    OdpowiedzUsuń
  14. jak spisuje sie clinique cc? czytalam o nim juz rozne rzeczy i nadal nie wiem czy warto go kupic:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...