17 czerwca 2013

Shake Your $$ Maker, Essie.


Najbardziej soczysta zieleń jaką mam - Essie, Shake Your $$ Maker to neonowa propozycja marki, która jest super pozytywna i radosna. Lakier idealny na lato i wakacje - od razu mi się właśnie z tym skojarzył.


Bardzo podoba mi się jego wykończenie, wygląda jak zastygnięty wosk ze świeczki, który jako dziecko chyba każda z nas miała na swoich palcach? Niestety do takiego krycia, jakie widzicie na zdjęciach potrzebowałam aż czterech warstw i mam wrażenie, że piąta także nie zaszkodziłaby ponieważ końcówki lekko prześwitują. Mimo to uważam, że będę jego wierną, letnią fanką i wypróbuję go przy okazji pedicure.


Co myślicie o trawiastej propozycji od Essie?
Shake Your $$ Maker, Essie.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Prześliczny:) trzeba przyznać,że specjaliści z Essie wymyślają swietne nazwy na kolory lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paskudny jest :P ale ja nie lubie zieleni, więc pewnie mało obiektywna jestem :]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale ta jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję, już poprawiam!

      Usuń
    2. :) Tylko ja anonim dotrwałem do końca opisu,bo nikt nawet nie zauważył błędu,czyżby nikt nie czytał,tylko wszyscy oglądają zdjęcia???

      Usuń
    3. Wydaję mi się jednak, że dziewczyny z powodu zwykłej literówki nie robią zamieszania.
      Dzięki jednak za zwrócenie uwagi!

      Usuń
  5. ładny jest, ale nie lubię ciemnej zieleni na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. łądny ale ja nie gustuję w takich kolorkach na paznokciach, tym bardziej że z racji obowiązków nie mogę sobie pozwolić na takie szaleństwa :( Niemniej kolor ładny.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ten kolor jest zbyt mocny :D Ale generalnie lubię lakiery od essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest taki inny :) może dlatego, że królują wszelkie pastele i odcienie różu, fuksji itd.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...