5 czerwca 2013

Sezon na truskawki.

Uważam za ropzoczęty! Pierwsza truskawkowa tarta zrobiona, codziennie pojawia się u nas kilogram świeżych, czerwonych owoców. Przepis prosty (tutaj możecie go znaleźć), niestety - powinna być okrągła, ale my jeszcze nie zaopatrzyliśmy się w odpowiednie naczynia więc forma prostokątna spełniła swoje zadanie równie dobrze.



Serek mascarpone, śmietanka kremówka i mała ilość cukru sprawia, że nadzienie tarty jest przepyszne i mogłabym taki deser jeść łyżkami! Muszę Was zapewnić, że mimo iż wygląda sto razy gorzej niż na blogach kulinarnych jest naprawdę pyszna.



Z czym najbardziej lubicie jeść truskawki? Standard to jogurt naturalny/śmietana, cukier i robienie miazgi (dzieciństwo!). Może macie jakieś pomysły, tym bardziej, że ja truskawki mogę jeść wiadrami.
Sezon na truskawki.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Uwielbiam ciasto z truskawkami :)/E

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w niedziele dorwałam pierwsze truskawki w tym sezonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas sa juz od kilku dni, ale czesc niestety jest nie do zjedzenia bo sa nasiakniete woda:(

      Usuń
  3. najbardziej to właśnie tak standardowo: miazga ze śmietaną i cukrem, ale ostatnio odkryłam, że uwielbiam połączenie jabłko+truskawka w koktajlu :) miksuje je z wodą mineralną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, jeszcze nie probowalam takiej wersji - pora odkurzyc blender :)

      Usuń
  4. truskawki i bita śmietana, nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba :D no może towarzysza ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjjj ale ja mam chęć na truskawki, cudowne apetyczne ciasto

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak ! Pełno shake'ów, tart.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój synek ma niebawem 3-cie urodziny,może zrobię mu takie ciacho? uwielbia truskawki,więc powinno mu smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób zrób! tylko w formie okraglej, tej do tart bedzie wygladac duzo ladniej :*

      Usuń
  8. uwielbiam truskawki, cały rok na nie czekam a potem nie umiem się nimi najeść :)))
    a tarta wygląda bardzo apetycznie! :)
    ja wczoraj zrobiłam pierwszy koktajl :))) omnomnom:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz tary uwielbiam biszkopt z truskawkami i galaretką na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaaam.. muszę kupić póki jestem w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miazga jest the best :-) Ja bardzo lubię zmiksowane na koktajl z maślanką :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też codziennie truskawki od tygodnia ;)
    Czuje ,ze niedługo nie będę mogła patrzeć ,ale żremy na zapas . Wszak tak krótko trwa sezon .
    Niczym Cię nie zaskoczę ,bo wcinam tak jak Ty ,czyli solo ,albo z kleksem śmietanki i cukrem . Połowę zjadamy ,a połowę miksuje z maślanką ,bo osobiście uważam , że koktajl na maślance właśnie jest najlepszy .Nie tak ciężki jak na smietance i nie tak kwasiasty jak na kefirze ;)


    Ja poproszę o szczegóły co do kremu do tarty ,bo w przeciwieństwie do Ciebie okrąglą , profesjonalną formę do tart posiadam ,ale stoi bezużyteczna :P
    Czas to zmienić !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybyś słyszała jak mi zaburczało w brzuchu na widok widelca wbijającego się w tartę *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam truskawki, dziś będzie koktajl :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Sezon na pyszne, lekkie przepisy uważam za rozpoczęty :D Ale mi ochoty na truskawki narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm... truskawki ! Jadłam dzisiaj truskaweczki i ciasto truskawkami ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...