22 czerwca 2013

Przyszło nowe - w maju.


Dużo nowości i dużo dobroci! Pojawił sie puder o kilku sposobach użytkowania Make Up For Ever Pro Finish, krem do rąk La Mer (mój pierwszy raz z ta marką), serum nawilżające Eisenberg. Paznokietki upstrzone będą w fuksję i ciemny turkus złamany zielenią od Diora, usta (próbowałam najciemniejszego odcienia także na powiekach!) należą do Chubby Sticków, Clinique w wersji Intense. Wakacyjny brązer MAC w ślicnzym złoto - brązowym opakowaniu, perfumy Mercedes (nie mam prawdziwego to chociaż namiastką mogę szpanować!), różowiutki BB od Vichy i wisienka na torcie - róż do policzków Estee Lauder, który znacie z wczorajszego posta.

Czy jest coś co chciałybyście obejrzeć z bliska najpierw?:)
Przyszło nowe - w maju.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Make Up For Ever Pro Finish ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa kremu La Mer, dlatego, że są to strasznie drogie kosmetyki - jestem ciekawa, czy będzie d... urywał - innej opcji przy tej cenie nie przewiduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer MAC i Make Up For Ever:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory lakierów baardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. La Mer - ciekawa marka, jeden patent i cala seria kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W stosownym czasie chętnie zapoznam się z recenzją kremu do rąk La Mer:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz proszę coś więcej o produkcje MUFE, moze cały post o produktach które szczególnie lubisz i na ktore warto wydać pieniądze:) Za tydzień wybieram się do butiku MUFE i bardzo pomógłby mi taki wpis na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę o MUFE:) Ostatnim razem wizażystka mnie nim pomalowała i byłam zachwycona, tylko brakuje mi jeszcze zweryfikowania tego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder MUFE :-), Idealia u mnie się nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!! Super, to ja rozumiem podejście do upgrade kosmetyczki! Przepiękne kosmetyki !! Czy możesz poradzić sklep z kosmetykami żeby cena była w miarę? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...