4 czerwca 2013

Przełom wśród lakierów: Lakier do Paznokci dla Skóry Wrażliwej.

Zdaję sobie sprawę, że dla wielu z Was produkt o nazwie Lakier do Paznokci dla Skóry Wrażliwej może wydawać się czymś dziwnym i właściwie niepotrzebnym. Są jednak kobiety, których ciało bardzo źle reaguje na zwykłe emalie do paznokci, do tego stopnia, że nie może ich używać w ogóle - Clinique wyszedł im na przeciw wprowadzając do oferty 12 odcieni przetestowanych alergologicznie i w 100% bezzapachowe lakierów do paznokci.


Sześć lat pracy i badań, aby A Different Nail Enamel - Lakier do Paznokci dla Skóry Wrażliwej ujrzał światło dzienne. Stworzony by zminimalizować wrażliwość skóry, został przetestowany dermatologicznie, oftalmologicznie i jest odpowiedni dla osób o skórze wrażliwej i o wrażliwych oczach. Marka Clinique przeprowadziła bardzo szeroko zakrojone badania, aby upewnić się, że A Different Nail Enamel spełnia standardy najwyższej jakości Clinique. Rewolucyjna formuła testowana była przez miesiąc przez kobiety o wrażliwej skórze i wrażliwych oczach.


Dzisiaj pokażę Wam jeden z nich - Black Honey czyli kolor - ikonę Clinique - bardzo głęboki, wielowymiarowy. Czasami przebija przez niego czereśnia, w innym świetle natomiast główną rolę gra brąz. Niezwykle elegancki i pięknie wyglądający przy każdej karnacji. Na zdjęciu - zbliżeniu możecie zobaczyć jak wygląda po pięciu dniach noszenia - minimalnie starte końcówki żadnych odprysków. Bezprobemowo się aplikuje, nie pozostawia smug, a dwie warstwy pozwalają na perfekcyjne pokrycie i uzykanie pożądanego koloru.


Lakiery Clinique dostępne są już dostępne w perfumeriach w cenie 90 zł/13 ml.
Przełom wśród lakierów: Lakier do Paznokci dla Skóry Wrażliwej.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Fajnie, że coś takiego powstało :)
    Ciekawa jestem jak wygląda skład takiego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklad:
      http://www.lipglossiping.com/2013/05/clinique-a-different-nail-enamel-an-update/

      Usuń
  2. mam Happy i bardzo mi sie podobaja te lakierki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ich już myślałam, że to czarny, a czarnych nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. oo nie wiedziałam, że są takie lakiery, szkoda, że tak drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezzapachowy brzmi super :D Naprawde? Nic, a nic?

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby nie 90zł jakie trzeba na nie wydać to bardzo chetnie bym je przetestowała i sprawdzila jako posiadaczka bardzo wrazliwej skory czy jakas róznica jest miedzy nim a zwyklymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze, że nie jestem wrażliwcem i mogę kupić tańszy lakier :] Ale tak serio, fajnie, że o wrażliwcach też ktoś myśli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli to tanszy zamiennik estee to jestem na tak, bo EL ma super lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie sie prezentuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. nareszcie coś dla alergików :) /E

    OdpowiedzUsuń
  11. *90zł? dobrze, że nie mam takich problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz jestem w stanie zrozumieć tak wysoką cenę lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam. Skoro tak świetnie się trzyma... chętnie kupię przy okazji większych promocji!

      Usuń
    2. Jest czerwien i klasyczny roz wiec dziewczyny majace problemy beda mogly cos wyprobowac- zawsze mozna tez poprosic o pomalowanie w perfumerii i sprawdzic czy nic sie nie dzieje.

      Usuń
  13. Ale piękny kolor:))) Taki typowo mój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bordo:) Wprawdzie mój organizm dobrze toleruje zwykłe emalie, ale ten produkt kusi mnie ze względu na formułę pozbawioną zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. w innych nie ma takiego koloru?

      Usuń
  16. Bardzo drogi lakier, ale dobrze,że nastąpił taki przełom ;) Kolor mi się podoba, głębokie bordo to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  17. a to ten lakier na pazurkach miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiam się czy nie jest to jakiś chwyt marketingowy tylko...

    OdpowiedzUsuń
  19. 90 zl za lakier do paznokci to juz przesada no to ulatwiliscie zycie to drozszy lakier od leku na alergie ,a i tak cytuje minimalniy zapach ma .zwykly lakier koszytuje nawet 1 zl a tu 90 zl i niewidze w nim nic innego i wyjatkowego procz tego ze niesmierdzi tak jak zwyly .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...