6 czerwca 2013

Pierwszy raz z Orly. Boho Bonnet.


Tak, tak - pierwszy raz mam na paznokciach lakier marki Orly i to dzięki Spooky Nails, która zjawiła się pod moim dachem po koncercie Rammsteina. Przywiozła mi Boho Bonet - przepiękny szaro - niebieski, lekko rozmyty odcień. Właśnie takie kolory ostatnio wciąż za mną chodzą. Gdy tylko wyszła za drzwi :) od razu pomalowałam paznokcie.





Na paznokciach mam dwie warstwy, lakier nakłada się niezwykle bezproblemowo - nie pozostawia prześwitów, schnie również dość szybko. Gośka swoim prezentem sprawiła, że mam ochotę spróbować innych odcieni tej marki - może macie swoje ulubione, które mogłabym obejrzeć? Patrzę po raz kolejny na swoje dłonie i muszę przyznać, że mega mega mega podoba mi się Boho Bonnet!
Pierwszy raz z Orly. Boho Bonnet.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. śliczny! ;p niestety nie mam żadnego lakieru z Orly

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo mi się podoba :) ja również jeszcze nie miałam żadnej przygody z lakierami tej firmy ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze musi byc ten 1 raz - tak jak u mnie.:)

      Usuń
  3. Szary a nie nudny i ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. mi bardzo się podoba...moje klimaty, oj moje bo ja to cała taka szara jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha nie jest tak zle, czasami masz tez kolorowe dni:) widzimy sie w sb!

      Usuń
  5. ha super że ci się podoba, Orly są zajebiste nie ma co gadać :) Odcień udany bardzo, nawet mi się na moich paznokciach podobał ale pewnie by się zmarnował ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest :) nie mam żadnych Orly'ków, więc nie polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny *.* pewnie nie mogłaś się doczekać aż Gocha za drzwi wyjdzie :P hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona ściemnia, odprowadziła mnie jeszcze :P

      Usuń
  8. Piękny, może nie na lato ale i tak podoba mi się ten kolorek :) I śliczny ma połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mi się podoba, nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie lubię niebieskiego to ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ZOSTAŃ KONSULTANTKĄ ORIFLAME :)
    Dzięki temu będziesz mogła:
    Kupować dla siebie i swojej rodziny świetne, markowe kosmetyki w hurtowych cenach z rabatem 23% oraz korzystać z programów i promocji przeznaczonych tylko dla konsultantów,
    Rozprowadzać kosmetyki wśród przyjaciół, znajomych, rodziny – zarabiając w ten sposób pieniądze np. na kosmetyki dla siebie, na kieszonkowe,
    Zostać liderem i budować swoją grupę konsultantów. Plan marketingowy daje duże możliwości rozwoju i gwarancję sporych zarobków

    Pamiętaj, że członkostwo w Klubie Oriflame oprócz wielu zalet to przede wszystkim brak zobowiązań do robienia stałych zamówień a zamówienia możesz składać na dowolną ilość punktów (nie ma wymagań minimalnych). Rejestracji warto dokonać chociażby dla zakupu jednego produktu, który będziesz mogła kupować zawsze taniej. Ponadto będziesz mieć dostęp do dodatkowych katalogów promocyjnych przeznaczonych tylko dla konsultantów.

    adres do rejestracji: http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?&_requestid=190379

    NUMER SPONSORA 1704840

    email: enigma.oriflame@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnego lakieru z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię lakiery Orly, a ten jest na prawdę uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych lakierów,ale kolor prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...