26 czerwca 2013

My week, in photos - 48.

Zanudzę Was jeśli napiszę, że nadal stresuję się niedzielą i egzaminem? Zanudzę:) Za tydzień o tej porze będzie już po wszystkim i mam nadzieję być w Zamościu chociaż na chwilę - przyjeżdża moja siostra z bliźniaczkami więc będzie super wesoło i rodzinnie, a w weekend będę miała na miejscu Ankę - moją drugą siostrę. Jak Wam minął tydzień? Po tropikalnych temperaturach nadeszły burze i deszcze i zimno :(





1. Bourjois ma 150 lat.
2. Coffee time z Beauty Icon i Pięknością Dnia <3
3. Tropiki.
4. Baba ghnaoush czy hummus? Zrobiłam porcję dla wojska.
5. Chopin.
6. Najfajniejsze przeżycie całego tygodnia.
7. Nowe włosy razy dwa.
8. Zrobiłam podwieczorek.
My week, in photos - 48.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Siostra bliźniaczka- ALE SUPER! :)

    Trzymam kciuki za egzamin!

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia na egzaminie:)
    a ten podwieczorek wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuuuuuuu ale fryz - poka w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwieczorek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i swietne włoski! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nieustanne kciuki i będzie dobrze , co ma nie być ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kciuki trzymam i ja :)
    PS uwielbiam ten cykl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja Wam diewczyny zazdroszczę, że się często widujecie :) Agatki moje :*
    Ilona

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...