19 czerwca 2013

My week, in photos - 47.

Nie mogę uwierzyć, że jest już po połowie czerwca - za szybko czas leci, za szybko niektóre rzeczy się kończą. Wróciliśmy z Wrocławia, miałam ostatnie zajęcia w szkole, przeżyłam pierwszą samodzielną sesję, byłam na imprezie, którą jak prawdziwy staruszek zakończyłam o godzinie pierwszej w łóżku. Miałam super tydzień!







1. Przystanek kawa.
2. Ząbkowice Śląskie.
3, 4. Marysia + Olga = sesja.
5. Literki.
6. Fiksy, pamiętacie je jeszcze?
7. Po szkole nadal praca.
8. Park Fontann w Warszawie.
9. Impreza rano.
10. To nazywa się dbałość o swoich Klientów. Pani z Zieleniaka rządzi.
11. J+A+T = WNM.
My week, in photos - 47.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. "całujemy mocno" urocze!!! :) To Ty śmigasz na tym trzepaku?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na 1 zdjęciu masz aureolę jak aniołek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja tę aureolkę widzę :D

      Usuń
    2. no tez to zauwazylam. gratuluje tak dobrej kondycjii. wow!! ja bym tak nie dala rady na trzepaku:)

      Usuń
  3. Zieliniak jak zawsze wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne jest pierwsze zdjęcie, urzekło mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fikołki na trzepaku - poziom expert! Super fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Informacja na kartce powala :) A trzepak - wspomnienie z dzieciństwa. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To ostatnie zdjęcie jest najlepsze :) Pani z Zieleniaka musi być bardzo miłą kobietą ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie świetne:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...