28 czerwca 2013

Mój ulubieniec: Lierac Hydra Chrono+ Serum.

Niezwykły eliksir nawilżający, dzięki unikalnemu połączeniu składników aktywnych trwale przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia, chroni skórę przed przyspieszonym starzeniem oraz natychmiast wygładza, nawilża i chroni skórę przed odwodnieniem - Lierac Hydra Chrono+ Serum. Czysta magia.


Kompleks, który zawarty jest w produkcie to wynik najnowszych badań Lierac - łączy w sobie dwa wzajemnie się uzupełniające składniki aktywne, wspierające i stymulujące funkcjonowanie obu typów kanałów wodnych skóry:

1. naturalny aminokwas: TMG (Trimetyloglicyna), zdolna kompensować niedobory akwaporyn w skórze poprzez przejęcie aktywnej dystrybucji wody w naskórku, od jego najgłębszych aż do najbardziej zewnętrznych warstw.
2. Wyciąg z konwalnika japońskiego, sprzyjający tworzeniu się obwódek zamykających,regulatorów procesu dystrybucji wody w skórze ku warstwie rogowej, a co za tym idzie wzmacniający funkcję barierową skóry.



Świeże,  przejrzyste  serum  o  konsystencji delikatnego  sorbetu  w  różanym  odcieniu. Beztłuszczowe, ze zmysłową nutą zapachową róży, magnolii i ylang‐ylang. Rewelacyjnie apliku się na skórę i sprawia, że codzienna pielęgnacja jest zdecydowanie przyjemna! Wiecie, że mam bardzo suchą skórę, która jest dość wymagająca - stosowanie tego produkty (który podkradłam siostrze!) doskonale ją nawilżyło i poprawiło jej ogólną kondycję. Nie czuję żadnego ściągnięcia, przesuszenia, nie widzę skórek. Jeśli poszukujecie czegoś, co doskonale nawilży Waszą spragnioną skórę - serum Lierac polecam z czystym sumieniem.
Jak stosujemy? Kilka kropel serum aplikujemy na skórę twarzy rano i/lub wieczorem. Możecie też dodać kilka kropli serum do fluidu, ułatwi to jego aplikację i zwiększy komfort stosowania.  Szklany flakon z pipetą o pojemności 30 ml kosztuje ok. 140 zł. Do kupienia w aptekach.

SKŁAD: KOMPLEKS  PRZEPROGRAMOWUJĄCY  NAWILŻANIE (TMG  +  wyciąg  z  konwalnika  japońskiego + NMF): 20% + ROZTWÓR CZYSTEGO KWASU HIALURONOWEGO: 5% + WYCIĄG  Z HIACYNTA WODNEGO O KOMPLEKSOWYM DZIAŁANIU OCHRONNYM: 2,5%  + WYCIĄGI Z  KWIATÓW WIŚNI JAPOŃSKIEJ:1% I RÓŻY:1%
Mój ulubieniec: Lierac Hydra Chrono+ Serum.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. O, zaintrygowałaś mnie, na jesień na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym na to, żeby odrobinę serum zmieszać z fluidem! Muszę wypróbować.
    Nigdy nie miałam nic z Lierac, ale zawsze z zainteresowaniem spoglądam na ich wystawę w aptece. Muszę zobaczyć, czy mają coś na przebarwienia, bo mi się w ciąży zrobiło na czole :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej serii żel-krem i byłam bardzo zadowolona. Świetnie spisał się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię sera, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi nieźle, tym bardziej że ja też suchar :) może się skuszę jak pokończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam przyjaciółce i czekam co powie ..jak będzie na tak ,to sobie też sprawię ...zwłaszcza , że i Ty polecasz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę, ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a stosujemy do tego krem czy samo? czy przed kremem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje przed kremem - rano i wieczorem!

      Usuń
  9. Ciekawy produkt, zachęca mnie sposób aplikowania i nawilżające działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam kiedyś małe opakowanie, 8ml. I jeśli się skończy, to na pewno skuszę się na pełnowymiarowe, zakochałam się w tym produkcie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest kolejny produkt, który kupiłam sugerując się Twoją opinią. Serum jest naprawdę świetne. I przepięknie pachnie :-).
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najmliszy komentarzjaki moglam sobie wymarzyc! Bardzo sie ciesze, ze sie sprawdza- u mnie podobnei - jestem z niego bardzo zadowolona!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...